چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شهر زیرزمینی میزبان پهلوانان شد

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

شهر زیرزمینی میزبان پهلوانان شد

۵۸۰ بازديد

شهر زیرزمینی میزبان پهلوانان شد https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شهر-زیرزمینی-میزبان-پهلوانان-شد/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شهر-زیرزمینی-میزبان-پهلوانان-شد/#respond اخبار ایران من Sat, 29 May 2021 19:00:26 0000 مردم و اجتماع مراسم ویژه گرامیداشت “روز فرهنگ کشتی با ورزش های زورخانه ای” در بالکن اتومبیل های “انتظار” در میدان حضرت ولی عصر تهران برگزار شد. به گزارش اخبار ایران من و تکرار در بخش ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ، در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ، برنامه ترویج ورزش پهلوانی و …

شهر زیرزمینی یک قهرمان داشت

مراسم ویژه گرامیداشت “روز فرهنگ کشتی با ورزش های زورخانه ای” در بالکن اتومبیل های “انتظار” در میدان حضرت ولی عصر تهران برگزار شد.

به گزارش اخبار ایران من و تکرار در بخش ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ، در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ، برنامه ترویج ورزش پهلوانی و ورزش زورخانه ای عصر شنبه ، 29 ژوئن 1400 در مقابل معاون دوم برگزار شد. رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و پناهگاه های شهری در ایوان میدان حضرت ولی عصر بازداشت شدند.
در این مراسم ، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ، در مورد اهمیت ترویج فرهنگ بین فرهنگی گفت: متروی تهران با در نظر گرفتن تعداد کوهنوردان مکانی ایده آل برای ترویج و اجرای برنامه های فرهنگی است.
علی عبدالله پور گفت: این برنامه به همت معاون امور اجتماعی و فرهنگی ریاست جمهوری در این شرکت برگزار شد و با هدف آشنایی بیشتر و مخفیانه ساکنان و مسافران این شهر در مجتمع فرهنگی ورزشی شفاع العباس (ع) شرکت کرد. .
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: نیاز به احیای مجدد بازی در زورخانه تقویت بازی به عنوان یک سنت فرهنگی ، ملی و فرهنگی است که توسط رئیس اجرایی تعیین شده و کار می کند.
عبدالله پور افزود: زورخانه بازی یکی از آیین های بزرگ و روزمره ایرانیان در دوران باستان است و این نشان می دهد مردم ما با این بازی بیگانه نیستند. در میان افراد شناخته شده ای که موفق به گسترش فرهنگ ، جوانمردی و فروتنی قوی در بین همه مردم شدند ، جهان پهلوان تختی یکی از بهترین و تأثیرگذارترین مبارزان ایران است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این بازی گفت ، هنجارهای بالای اجتماعی مانند جوانمردی ، عشق به اهل بیت (ع) ، اسپرم ، فروتنی ، حبس و …. وی افزود: برای نجات این روز این فرصت را به این عزیزان دادیم تا لحظات فراموش نشدنی را برای مسافران و مهارت های آنها رقم بزنند.
وی در پایان گفت: “زندگی در خانواده ای از ورزش های سنگین باعث افزایش زندگی شخصی و جسمی می شود. این ورزش نه تنها از رقابت صحبت می کند ، بلکه فرهنگ و جوانمردی نیز در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شهر-زیرزمینی-میزبان-پهلوانان-شد/feed/ 0

نكات مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

در اين پست تجربه شخصي خودم و چند تن از دوستانم كه در زبان انگليسي تقريبا به درجه استادي رسيده اند را به همراه چكيده اي از تحقيقات اخير انجام شده در زمينه يادگيري مكالمه انگليسي نصرت براي شما توضيح مي دهم.

احتمالا شما كه در حال خواندن اين پست هستيد، از آن دسته افرادي مي باشيد كه به دنبال يادگيري سريع و راحت مكالمه انگليسي بوده و به قول مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت، قرار است مكالمه را در ۹۰ روز ياد بگيريد. خب چند نكته هست كه مايلم قبل از اينكه خريد آموزش زبان نصرت را انجام دهيد، به شما گوشزد كنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.