پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

دلنوشته ای در سوگ علی مرادخانی

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

دلنوشته ای در سوگ علی مرادخانی

۵۷۱ بازديد

دلنوشته ای در سوگ علی مرادخانی https://myirannews.ir/عمومی/دلنوشته-ای-در-سوگ-علی-مرادخانی/ https://myirannews.ir/عمومی/دلنوشته-ای-در-سوگ-علی-مرادخانی/#respond اخبار ایران من Mon, 07 Jun 2021 23:11:06 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/دلنوشته-ای-در-سوگ-علی-مرادخانی/ علی مرادخانی از معدود کارگردانانی بود که یک دست او را عهده دار بود و دیگری دستان گرم و دوست داشتنی هنرمندان. سرپرستان ، به ویژه از نظر فرهنگی ، دو نوع هستند. یا می خواهند با اتکا به قوانین سختگیرانه حتی برای کسانی که یک میلیون درآمد داشته اند ، اوضاع را وخیم تر …

علی مرادخانی از معدود کارگردانانی بود که یک دست او را عهده دار بود و دیگری دستان گرم و دوست داشتنی هنرمندان.

سرپرستان ، به ویژه از نظر فرهنگی ، دو نوع هستند. یا می خواهند با اتکا به قوانین سختگیرانه حتی برای کسانی که یک میلیون درآمد داشته اند ، اوضاع را وخیم تر کنند یا ممکن است بخواهند برای مشکل متخصصان ، تولیدکنندگان و کارآفرینانی که تصور واضح و نامحدودی از آنچه در دسترس است ، راه حل هایی بیاندی و یک راه حل اضطراری اگرچه ممکن است آنها نتوانند راه حلی برای مشکل پیدا کنند ، بر خلاف گروه اول ، آنها از سنگسار گرفتار و ناراضی نیستند ، اما سعی می کنند با آنها علنی برخورد شود. مراکشی عزیز ، او به وضوح از نوع دوم بود.

حضور مستمر و دقیق وی در کارهای اجتماعی و کسب دانش از این طریق ، همراه با عمل خوب و اخلاق و روابط خاص بین مردم و فرهنگی ، ادبی و هنری ، وی را به فردی و هنرمند شایسته و قابل اعتماد و وفادار تبدیل کرد.
این یک مانع فرهنگی و هنری نبود ، بلکه پلی بین هنرمندان و بزرگسالان برای غلبه بر موانع ، عبور از موانع و تحقق رشد مثبت استعدادهای دانشجویان و متخصصان این جهان بود.

او زود ، خیلی زود رفت و باورش سخت است. گویی علی عزیز دیگر نمی تواند به طور تصادفی بایستد.

او عاشق اهل بیت و عاشق شهدا بود و چه سخنان آرامش بخش تری از سخنان امام حسین (ع) در روز عاشورا برای تسلی خاطر روح او و تسکین دل آشفته ماست:

خدا از قضاوت و تسلیم شما در برابر کافران خشنود است ، نه خدای سواک یا غیاث المستغیت

من به درگذشتگان ، بستگان و دوستان ، رهبران و دوستان سنتی و همچنین افراد فرهنگی و هنری تسلیت می گویم و از خداوند می خواهم که او را بیامرزد ، او را بیامرزد و او را ببخشد ، و تا با بازماندگان صبور باشد.

https://myirannews.ir/عمومی/دلنوشته-ای-در-سوگ-علی-مرادخانی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.