شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آیا آینده خود را به دست الگوریتم‌ها بسپاریم؟

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

آیا آینده خود را به دست الگوریتم‌ها بسپاریم؟

۵۷۰ بازديد

آیا آینده خود را به دست الگوریتم‌ها بسپاریم؟ https://myirannews.ir/عمومی/آیا-آینده-خود-را-به-دست-الگوریتم‌ها-بس/ https://myirannews.ir/عمومی/آیا-آینده-خود-را-به-دست-الگوریتم‌ها-بس/#respond اخبار ایران من Mon, 14 Jun 2021 23:32:12 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/آیا-آینده-خود-را-به-دست-الگوریتم‌ها-بس/ پس از یک روز شلوغ ، سرانجام در رختخواب دراز می کشید تا مغز خود را خنک کنید ، اما افکار آزار دهنده تازه آغاز شده اند. هنگامی که آنها به جنگ عصر می روند. اضطراب در مورد خانه آینده ؛ بازگشت به جلسه ماه گذشته و آماده شدن برای فردا. دانشمندان می گویند وقتی …

پس از یک روز شلوغ ، سرانجام در رختخواب دراز می کشید تا مغز خود را خنک کنید ، اما افکار آزار دهنده تازه آغاز شده اند. هنگامی که آنها به جنگ عصر می روند. اضطراب در مورد خانه آینده ؛ بازگشت به جلسه ماه گذشته و آماده شدن برای فردا. دانشمندان می گویند وقتی سعی کنید همه کارهایی که می توانید انجام دهید ، رویای شما محقق می شود. این کار نوعی سفر است و به ما قدرت حرکت رو به جلو را می دهد. استیون جانسون ، نویسنده علوم و نویسنده رسانه ، می گوید ما باید تاریخ فن آوری و “انسان آینده” را درک کنیم ، انسانی که به طور سنتی یک کشاورز بود و اکنون الگوریتم هایی را برای پیش بینی آینده ایجاد می کند.

به گزارش اخبار ایران من ، روزنامه “جوان” نوشت: فقط عصر و روز کاری را تصور کنید و دیگر نمی روید. هنگامی که به طور منظم با همسایگان خود می رسیدید از خانه دور نیستید و ناگهان افکار شما به یک جلسه مهم برنامه ریزی شده برای هفته آینده می رسد. برای لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. – و همانطور که می توانید صحنه را تصور کنید ، یک لذت پنهان در زندگی شما انتظار شما را می کشد – و شما امیدوارید که بتوانید فرصتی برای درخواست پول بیشتر از رئیس خود داشته باشید. بدیهی است که نه برای افزایش حقوق شما از اینجا ، بلکه در چند ماه آینده. لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل تحت سلطه کارما قرار گرفته اید. به مشکلی که اخیراً با آن دست و پنجه نرم کرده اید: عضوی از تیم شما که با استعداد است اما به راحتی آزرده می شود. هنگامی که در حال قدم زدن هستید ، هنگامی که همکار شما بسیار ناراحت است تنشی را به یاد شما می آورد که اتاق شما را پر می کند. فقط یک جلسه دیگر را تصور کنید که شش ماه بعد چگونه این انفجار اتفاق افتاده است. این فقط این بار در مقابل رئیسان اتفاق می افتد. کمی علاقه ذهن شما را پر می کند. با خود فکر می کنید که ممکن است برای شغل مناسب نباشد و این ایده شما را به یاد پنج سال پیش هنگام اخراج کارمندی می اندازد. ذهن شما سو remem تفاهم های جالب مکالمه را به خاطر می آورد و سپس به این فکر می کنید که بحث در مورد همان موضوع با همکاران خود در اینجا چقدر دشوار و ناخوشایند است. وقتی به آن فکر می کنید ، تقریباً ترسیده خواهید شد. فقط در طی چند دقیقه پیاده روی ، چندین سفر به عقب و جلو انجام می دهید: هفته آینده و جلسه مهم خود ، یک یا دو سال بعد ، و خانه در یک منطقه جدید خریداری شده است ، پنج سال پیش ، تا چند هفته بعد . شما یک زنجیره محرک مربوط به این زمانهای مختلف ایجاد می کنید و به آرامی و ناپایدار از اشیا external خارجی به سمت اشیا objects خیالی حرکت می کنید. کل مسئله یک فرم ورزشی بلند مدت است. در عصر تفکر ناپایدار ، ذهن ما به سرعت و بین گذشته و آینده حرکت می کند و جلو می رود ، همانطور که یک ویرایشگر فیلم در فریم های ویدیویی به عقب و جلو می رود.

آینده نگری از بسیاری تغییرات فرهنگی و علمی که باعث تاریخ بشر شده اند ، نشان داده شده و الهام گرفته شده است. کشاورزی به تنهایی بدون آینده بهتر غیرممکن بود: پیش بینی تغییرات آب و هوا و ایجاد تغییرات طولانی مدت مورد انتظار از محصولات اهلی. بانک ها و کارت های اعتباری برای موفقیت در آینده به ایده هایی نیاز دارند که بتواند سود مالی را تضعیف کند. ما برای تفکر درباره آینده با هدیه خاصی متولد شدیم ، اما از ابتدای توسعه ، آن هدیه را توسعه داده ایم. امروزه اخیراً پیشرفتهای جدیدی در یادگیری ماشین بوجود آمده است که احترام بیشتری نسبت به سایر اشکال پیش بینی برای مردم قائل شده است. همانطور که هوش مصنوعی برای بهبود ظرفیت انسانی ما تولید می شود ، با یک س questionال واقعی روبرو هستیم: اگر بتوانیم آینده را پیش بینی کنیم ، آینده چه چیزی را انتظار خواهد داشت؟

پیش بینی دقیق هوا یکی از دستاوردهای زمان و نرم افزار است: الگوریتم هایی که به ما امکان می دهند آینده را پیش بینی کنیم ، دهه های پیش غیرممکن بود. و سه نویسنده در دانشگاه تورنتو در کتاب وابسته جدید آنها را “ماشین پیش بینی” می نامند. الگوریتم ها را می توان برای پیش بینی دقیق آینده با ذخیره یک پایگاه داده بزرگ از داده های گذشته طراحی کرد. الگوریتم ها را می توان با بررسی هزاران معامله املاک و مستغلات و تاریخچه اعتبار و تجزیه و تحلیل آنچه به نظر می رسد نتیجه بدهکارانی است که در نهایت بازپرداخت نمی کنند ، تاخیر در بازپرداخت وام های آینده را پیش بینی کرد. بدیهی است که نتایج برنامه ریزی پیش بینی های دقیق نیستند ، اما شبیه پیش بینی هایی هستند که ما به آنها گزارش های هواشناسی اعتماد می کنیم. این الگوریتم ها می توانند به تصحیح خطاهایی که در شبکه وجود دارد کمک کنند: شناخته شده است که افراد در مقایسه با یکدیگر عملکرد کمتری دارند. ماشین های یادگیری ماشین می توانند در تصمیم گیری های مخفی که می توانند با طیف وسیعی از انتخاب ها سر و کار داشته باشند بسیار مفید باشند. افراد توانایی ایجاد و پرداخت همزمان یک آینده رقابتی را دارند: در یک حالت ، شغل جدیدی پیدا کردید و پیشنهاد دیگری را رد کردید ، اما ایده های ما در صورت لزوم چند یا صدها نتیجه آینده را دنبال می کند. ، پوشش سطح و محدودیت عملکرد اما ماشینهای جادویی محدودیتی ندارند و این باعث می شود که آنها در تصمیم گیریهای مهم زندگی بسیار م effectiveثر باشند. تصمیماتی که به توانایی تجزیه و تحلیل و دامنه آینده بستگی دارد.

در دهه های آینده ، بسیاری از ما از فناوری برای کمک به تصمیم گیری های مختلف زندگی استفاده خواهیم کرد: به عنوان مثال ، تغییر شغل ، برنامه ریزی مالی و انتخاب شغل. وقتی بخواهیم به ماشینهای جادویی اعتماد کنیم ، چه اتفاقی برای سفرهایمان خواهد افتاد؟ شاید نتیجه این تراژدی ها یا انتشار یا ترکیبی عجیب از هر دو باشد. اکنون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد که هوش مصنوعی می تواند انرژی آینده ما را به روش های جدید ، مثبت یا منفی تغییر دهد ، اما بهتر است تصور کنیم که کل فناوری ، که به ما در درک اول از شبکه کمک می کند. ریشه های ما: دادن فرصت های بیشتر به ذهنمان برای گشت و گذار ، فرار از زنجیرهای حال ، فرار از لحظه.

ترجمه از صفحات / ترجمه استیون جانسون / ترجمه: علی کوچکی / مرجع: نیویورک تایمز

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/آیا-آینده-خود-را-به-دست-الگوریتم‌ها-بس/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.