جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

اولویت فعلی مان تامین آب با کیفیت برای آبادان است/ رفع مشکل آب روستاها با استقرار تانکر

۵۷۹ بازديد

اولویت فعلی مان تامین آب با کیفیت برای آبادان است/ رفع مشکل آب روستاها با استقرار تانکر https://myirannews.ir/استانی/اولویت-فعلی-مان-تامین-آب-با-کیفیت-برای-آ/ https://myirannews.ir/استانی/اولویت-فعلی-مان-تامین-آب-با-کیفیت-برای-آ/#respond اخبار ایران من Wed, 30 Jun 2021 15:26:36 0000 اخبار استانی سید زین العابدین موسوی عصر امروز علاوه بر بازدید از استخر خاکی مرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث استخر خاکی مرد دارای ویژگی منحصر به فرد و منحصر به فرد رودخانه بهمنشیر و اکوسیستم آبادان است. وی افزود: اگر استخر مارد ساخته نمی شد ، اوضاع چندان خوب نبود ، که از این بابت …

سید زین العابدین موسوی عصر امروز علاوه بر بازدید از استخر خاکی مرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث استخر خاکی مرد دارای ویژگی منحصر به فرد و منحصر به فرد رودخانه بهمنشیر و اکوسیستم آبادان است.

وی افزود: اگر استخر مارد ساخته نمی شد ، اوضاع چندان خوب نبود ، که از این بابت از همه دست اندرکاران این پروژه بسیار سپاسگزاریم.

وی همچنین گفت: اتمام عملیات احداث سد خاکی مرد در 1400 در آبادان اتفاق ویژه ای است که مردم به زودی احساس بهتری خواهند داشت.

فرماندار ویژه آبادان گفت: متاسفانه تاکنون حدود 3000 میکرومول از آب EC بهمنشیر به دلیل احداث این سد کاهش یافته و بزرگ است.

موسوی با اشاره به یکی از دلایل اصلی غرقابی در رودخانه بهمنشیر محل تلاقی رودخانه های اروند و بهمنشیر از طریق رودخانه کارون است که سالهاست وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تنها راه انتقال آب به رودخانه بهمنشیر جلوگیری از نفوذ آب شور به رودخانه است و به همین دلیل اتصال بین رودخانه های اروند و کارون در داخل کشور باید قطع یا احیا شود زیرا سطح طبیعی آب در رودخانه رودخانه بهمنشیر می تواند از آب آشامیدنی سالم اطمینان حاصل کند.

وی افزود: به غیر از آب آشامیدنی ، کمبود آب در رودخانه بهمنشیر به خصوص در فصل تابستان را تجربه کرده ایم ، زیرا دام از این آب آبیاری می شود و مزارع و درختان نخل ما نیز تشنه آب شیرین هستند که با توجه به روشهای استفاده شده. این آب برای دامها و مزارع شناخته شده است.

وی همچنین گفت: سد مارد در برخی از سال های سال بر محیط آبادان تأثیر می گذارد ، به طوری که با ساخت خاک های گل آلود ، آب دریا به دریا باز می شود و اروندر رودخانه بالادست و ایستگاه پمپاژ مارد با هدایت آب دریا در بهمنشیر بسته می شود. .

فرماندار ویژه آبادان گفت: ساخت سد مارد از 15 مه این ماه با عرض 11 متر ، ارتفاع 19 متر از زمین ، 190 متر ارتفاع از ساحل تا طرف دیگر ، از زمین های محلی از جمله اجساد تشکیل شده است در 3 ژوئیه سال جاری با کمک مقامات آغاز و پایان یافت.

موسوی یادآور شد: تصمیم بر این شد که در آینده به منظور استفاده بهینه و عبور از آب طبیعی ، 5 لوله 700 میلی متری به صورت یک طرفه نصب شود.

وی گفت: با این استخر ، روز اول شاهد قطره ای آب در حدود هزار رودخانه رودخانه بهمنشیر بودیم و در روزهای بعد این تعداد به بیش از 3 میکرومول کاهش یافت که انتظار می رود در زیر سطح ادامه یابد “

وی افزود: امروز ، در یک تصفیه خانه در حومه آبادان ، منبع تغذیه EC 7،822 میکرومول بود و در تأمین آب در آبادان ، این رقم به 4583 میکرومول رسید ، در حالی که سال گذشته تأمین انرژی EC در خانه آبادان بود هر روز حدود 100 میکرومول بالاتر از ایستگاه باشد ، اما اکنون این مقدار به حدود 3200 میکرومول زیر رسیده است.

وی افزود: به گفته سفیر ، ما می خواهیم از آسمان آب بیاوریم تا آب بهمنشیر را به آب شیرین تبدیل كنیم ، این مشكلات موقت نیز با عنایت پروردگار ، تلاش مقامات دولتی و صبر و وحدت عزیزانمان حل خواهد شد. .

وی در پایان از مدیرکل مدیریت بحران منطقه ، تلاشهای موقت سازمان آب و برق خوزستان ، پیگیری مستمر سید محمد مولوی ، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، معاون نماینده ویژه آبادان تقدیر و تشکر کرد. به امور مدنی

48

https://myirannews.ir/استانی/اولویت-فعلی-مان-تامین-آب-با-کیفیت-برای-آ/feed/ 0

فعل کمکی اصلی در زبان انگلیسی

فعل کمکی اصلی یا فعل معین (auxiliary verbs) معمولاً قبل از یک فعل دیگر (فعل اصلی) در جمله قرار می‌گیرند و کارشان کمک به فعل اصلی جمله در تشکیل عبارات فعلی می‌باشد. افعال کمکی به دو دسته فعل‌های کمکی اصلی (مثل be، have، do) و فعل‌های کمکی وجهی (must، ought to ،would ،used to، shall، should، may، might، can، be able to، have (got) to، could، will) تقسیم می‌شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.