پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اتمام ثبت‌نام جهش تحصیلی/واکسینه شدن  ۸۵ درصد پرسنل آموزش‌وپرورش استثنایی

۶۳۳ بازديد

اتمام ثبت‌نام جهش تحصیلی/واکسینه شدن  ۸۵ درصد پرسنل آموزش‌وپرورش استثنایی https://moonnews.ir/اتمام-ثبت‌نام-جهش-تحصیلی-واکسینه-شدن/ ماه نیوز Tue, 24 Aug 2021 10:05:43 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/اتمام-ثبت‌نام-جهش-تحصیلی-واکسینه-شدن/ رئیس موسسه آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد که 85 درصد از کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تا پایان آگوست علیه بیماری بیماری کرونا قلب واکسینه خواهند شد. به گزارش ماه نیوز ، سید جواد حسینی گفت: علاوه بر واکسیناسیون همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی ، همه عوامل عملکردی پایه سلامت جسمانی و ارزیابی …

رئیس موسسه آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد که 85 درصد از کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تا پایان آگوست علیه بیماری بیماری کرونا قلب واکسینه خواهند شد.

به گزارش ماه نیوز ، سید جواد حسینی گفت: علاوه بر واکسیناسیون همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی ، همه عوامل عملکردی پایه سلامت جسمانی و ارزیابی آمادگی آموزشی نیز واکسینه شده اند.

حسینی مهمترین فعالیت آموزش و پرورش استثنایی را پیگیری پروژه آنلاین دانست و افزود: اولین گام پروژه آنلاین ، ارزیابی صحیح و به موقع سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان جدید پس از ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی است.

وی افزود: تا کنون 1211 دانش آموز جدید نوبت گرفته اند که معادل 92.5 درصد در برنامه سنجش است که از این تعداد 950 هزار نفر بر اساس 71 درصد ارزیابی شده اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: همه شرایط لازم برای بازگشایی مدارس باید مطابق پروتکل اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا در مقر پروژه استانی آنلاین برآورده شود.

حسینی در مورد “جهش آموزشی” گفت: ثبت نام برای جهش آموزشی به پایان رسیده و 8 هزار و 976 نفر در این پروسه ثبت نام کرده اند که تاکنون 5 هزار و 990 نفر ارزیابی شده است.

وی گفت یکی از برنامه های امسال “ارزیابی توانایی حرکتی دانش آموزان جدید پس از ورود به دبستان” بود که مطابق با سهمیه هر استان در تمام استان ها تکمیل شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حسینی در پایان گفت: فعالیت 400 مرکز اوقات فراغت ویژه دانش آموزان استثنایی با حضور 10 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه به پایان رسید.

انتهای پیام

شرایط عمومی برای درخواست پذیرش در دانشگاه های مجارستان

بسته به مقطع تحصیلی مورد نظرتان، معمولا شرایطی برای پذیرش وجود دارد که همه دانشجویان آینده باید آنها را داشته باشند:

برای مدرک کارشناسی

  • دیپلم دبیرستان
  • نسخه سوابق دبیرستان (کارنامه)
  • قبولی در یک آزمون ورودی (فقط برای برخی از رشته ها)

برای مدرک کارشناسی ارشد

  • مدرک کارشناسی (در صورت درخواست دوره کارشناسی ارشد یک ساله، مدرک کارشناسی چهار ساله مورد نیاز است)
  • نسخه سوابق دانشگاه
  • اثبات اینکه کارشناسی شما با رشته کارشناسی ارشدی که برای آن درخواست می کنید، مرتبط است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.