شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

لزوم مقررات زدایی و رفع موانع جذب سرمایه گذاران در خوزستان

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

لزوم مقررات زدایی و رفع موانع جذب سرمایه گذاران در خوزستان

۵۷۸ بازديد

لزوم مقررات زدایی و رفع موانع جذب سرمایه گذاران در خوزستان https://moonnews.ir/لزوم-مقررات-زدایی-و-رفع-موانع-جذب-سرمای/ Tue, 14 Sep 2021 00:29:32 0000 استانی https://moonnews.ir/لزوم-مقررات-زدایی-و-رفع-موانع-جذب-سرمای/ به گزارش خبرنگار ماه نیوز اهواز ؛ صادق خلیلیان در جلسه عصر امروز برای جذب سرمایه گذاری در خوزستان ، که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد ؛ وی رشد و توسعه هر کشور و استان را وابسته به سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: در این راستا باید زمینه را برای جذب سرمایه گذاران …

به گزارش خبرنگار ماه نیوز اهواز ؛ صادق خلیلیان در جلسه عصر امروز برای جذب سرمایه گذاری در خوزستان ، که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد ؛ وی رشد و توسعه هر کشور و استان را وابسته به سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: در این راستا باید زمینه را برای جذب سرمایه گذاران داخلی بیشتر ، ایرانیان مقیم خارج و سرمایه گذاری خارجی در خوزستان نسبت به گذشته فراهم کنیم.

وی افزود: باید محیط کسب و کار را برای جذب سرمایه گذار در استان بهبود بخشیم در حالی که توجه ویژه به پنجره واحد راه دیگری برای جذب سرمایه گذار است.

وی افزود: سرمایه گذاران نباید سرمایه گذاری را متوقف کنند زیرا از چرخه اداری خسته شده اند ، این موضوع مانع رشد می شود و از نظر سرمایه گذاری از استان عقب می ماند.

استاندار خوزستان یادآور شد: برای جذب سرمایه گذار بیشتر به خوزستان ، علاوه بر مقررات زدایی ، باید موانع جذب سرمایه گذار را نیز برطرف کنیم.

خلیلیان ؛ وی گفت: باید شرایط سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که قصد توسعه خوزستان را دارند تسهیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه دقیق اولویت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران ، افزود: همچنین باید امکانات لازم برای آنها مشاهده شود تا شاهد رشد سرمایه گذاری در خوزستان باشیم.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.