پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان شناسایی شد/بستری کودک۲ساله – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۵۷۵ بازديد

۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان شناسایی شد/بستری کودک۲ساله – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://moonnews.ir/۲۷۲-بیمار-جدید-مبتلا-به-کرونا-در-کاشان-ش/ Wed, 15 Sep 2021 12:51:27 0000 عمومی https://moonnews.ir/۲۷۲-بیمار-جدید-مبتلا-به-کرونا-در-کاشان-ش/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید علیرضا مروجی بعد از ظهر چهارشنبه در حضور خبرنگاران از ارجاع مراکز بستری و تشخیصی و سرپایی به ۲۴۹ هزار و ۸۷۸ نفر در دو شهر کاشان نام برد. آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا گفت: 16،155 بیمار تنفسی حاد و آران و bidgol صادر شده است. وی …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید علیرضا مروجی بعد از ظهر چهارشنبه در حضور خبرنگاران از ارجاع مراکز بستری و تشخیصی و سرپایی به ۲۴۹ هزار و ۸۷۸ نفر در دو شهر کاشان نام برد. آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا گفت: 16،155 بیمار تنفسی حاد و آران و bidgol صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 74 بیمار جدید تنفسی حاد در 24 ساعت گذشته در بیمارستانهای منطقه کاشان بستری شده اند ، ادامه داد: از این تعداد 62 بیمار در بیمارستانهای شهر کاشان و 12 بیمار در بیمارستانهای شهری هستند. آران و بیدگل در بیمارستان بستری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان حداقل سن پذیرفته شدگان در کاشان را دو سال و حداکثر سن را 80 سال عنوان کرد. آران وبیدگل اتفاق افتاده است.

621 بیمار تنفسی حاد در بیمارستان منطقه کاشان بستری شده اند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 621 بیمار تنفسی حاد در بیمارستانهای منطقه کاشان بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد 517 مورد در بیمارستان کاشان و 106 نفر در بیمارستان هستند. آران و بیدگل در بیمارستان بستری شد ، از این تعداد 244 بیمارستان موقت بود.

یک مروج از پذیرش 77 بیمار جدید در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کاشان خبر داد و گفت: 71 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کاشان و 6 نفر در بیمارستان آران و بیدگل در بیمارستان بستری است.

در 24 ساعت گذشته 13 نفر جان خود را از دست داده اند

وی با اشاره به مرگ هفت نفر در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: در منطقه کاشان 272 مورد جدید کرونا داشتیم و تعداد کل مبتلایان به ویروس در منطقه کاشان به 46 هزار و 546 نفر رسیده است. موارد با PCR مثبت از همان ابتدا. “

وی در مورد میزان تزریق واکسن در کاشان گفت: تاکنون 143 هزار و 991 نفر اولین دوز و 75 هزار و 813 نفر دوز دوم واکسن کرونا را در کاشان دریافت کرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.