دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

صعود اینتر و یووه به نیمه نهایی جام حذفی

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

صعود اینتر و یووه به نیمه نهایی جام حذفی

۶۶۷ بازديد

صعود اینتر و یووه به نیمه نهایی جام حذفی https://myirannews.ir/عمومی/صعود-اینتر-و-یووه-به-نیمه-نهایی-جام-حذفی/ https://myirannews.ir/عمومی/صعود-اینتر-و-یووه-به-نیمه-نهایی-جام-حذفی/#respond اخبار ایران من Thu, 14 Jan 2021 06:50:49 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/صعود-اینتر-و-یووه-به-نیمه-نهایی-جام-حذفی/ براساس اطلاعات شبکه شما ، در مرحله یک چهارم نهایی جام ایتالیا ، اینتر در فیورنتینا 2-1 پیروز شد و به فینال رسید. در این مسابقه آرتور ویدال و روملو لوکاکو به اینتر شلیک کردند. تک گل فیورنتینا توسط کریستین کوامه پاک شد. یوونتوس با سختی 3-2 جنوا را شکست داد و به جمع 4 …

براساس اطلاعات شبکه شما ،

در مرحله یک چهارم نهایی جام ایتالیا ، اینتر در فیورنتینا 2-1 پیروز شد و به فینال رسید. در این مسابقه آرتور ویدال و روملو لوکاکو به اینتر شلیک کردند. تک گل فیورنتینا توسط کریستین کوامه پاک شد.

یوونتوس با سختی 3-2 جنوا را شکست داد و به جمع 4 تیم برتر صعود کرد. در این دیدار دژان کلوساو ، آلوارو موراتا و حمزه رفیعه به یوونتوس شلیک کردند. لنارت جیبورا و فیلیپو ملگونی نیز جنوا را شلیک کردند. در سایر بازی های شب گذشته ، ناپولی 3-2 پیروز شد.

در مسابقه امشب ساسولو به مصاف اسپال می رود و آتالانتا به مصاف کالیاری می رود.

در دور دوم جام حذفی آلمان ، بایرن مونیخ میزبان تیم دوم “هولشتاین کیل” بود. پس از تساوی 2-2 به صورت منظم و مدتها ، بازی با شوت 6-5 به سود هلشتاین به پایان رسید و اولین شگفتی مسابقه با حذف حریف رقم خورد. در این مسابقه سرژ گنابری و لروی سانه برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. فین بارتلز و هاك وال نیز هولشتاین را نوشتند. در ضربات پنالتی ، مارک روکا ششمین شکست باواریایی ها را از دست داد و فین بارتلز به گل حرفه ای بایرن پایان داد.

اولین بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در تیم های فوتبال بارسلونا و رئال سوسیداد در شهر C rdoba برگزار شد. مجازات و تقویت تیم مسابقه نهایی به پایان رسید.

در آن مسابقه ، فرانکی دیونگ به بارسا و میکل اویرسبال به سوسیه داد ضربه زد. سوسیه داد در ضربات پنالتی سه شوت اول را از دست داد. در بارسلونا آنتوان گریزمان و دیونگ ضربه را از دست دادند اما عثمان دمبله ، میرالم پیانیچ و ریکی پوژ گلزنی کردند. رئال مادرید امشب میزبان بیلبائو است.

در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ، منچسترسیتی با نتیجه 1-0 از سد برایتون عبور کرد و بازی های تاتنهام و فولام با تساوی 1-1 به پایان رسید. آرسنال و کریستال پالاس به رقابت ادامه خواهند داد.

همچنین ، سوپرجام جام فرانسه بین پاری سن ژرمن و مارسی در نبردی به نام “کلاسیک” برگزار شد ، جایی که قهرمان فصل گذشته پاری سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با ده پیروزی 2-1 پیروز شد. مائورو ایکاردی و نیمار در مارسی به پاری سن ژرمن و دیمیتری پایت شلیک کردند.

https://myirannews.ir/عمومی/صعود-اینتر-و-یووه-به-نیمه-نهایی-جام-حذفی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.