یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ایران به اظهارات وزیران خارجه آمریکا و فرانسه پاسخ داد

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

ایران به اظهارات وزیران خارجه آمریکا و فرانسه پاسخ داد

۶۴۰ بازديد

ایران به اظهارات وزیران خارجه آمریکا و فرانسه پاسخ داد https://moonnews.ir/ایران-به-اظهارات-وزیران-خارجه-آمریکا-و/ ماه نیوز Sat, 26 Jun 2021 03:21:48 0000 بین المللی https://moonnews.ir/ایران-به-اظهارات-وزیران-خارجه-آمریکا-و/ به گزارش ماه نیوز ، سعید خطیب زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران نمی خواهد برجام به برجام برگردد اما این ایالات متحده است که باید با لغو تحریم های غیرقانونی و انجام م effectivelyثر تعهدات خود به برجام برگردد. مردم ایالات متحده و اروپا می دانند که علی رغم خروج یک جانبه آمریکا از برجام …

به گزارش ماه نیوز ، سعید خطیب زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران نمی خواهد برجام به برجام برگردد اما این ایالات متحده است که باید با لغو تحریم های غیرقانونی و انجام م effectivelyثر تعهدات خود به برجام برگردد.

مردم ایالات متحده و اروپا می دانند که علی رغم خروج یک جانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های غیرقانونی و سرکوبگرانه علیه مردم ایران و بی عملی اروپا ، ایران تصمیم خود را برای زنده نگه داشتن شورای امنیت سازمان ملل گرفت . .

خطیب زاده افزود: در جریان مذاکرات وین بارها عنوان شد که این ایالات متحده است که توازن برجام را بر هم می زند و با عدم رعایت کامل آن ، اجرای برجام را عملا متوقف می کند. بارها تأکید شده است که جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای به حالت تعلیق درآوردن اقدامات تلافی جویانه و از سرگیری اجرای تعهدات خود در چارچوب شورای امنیت سازمان ملل را دارد ، مشروط بر اینکه ایالات متحده آن را به طور کامل اجرا کند و سایر طرفین نیز از آن آگاه باشند. واضح است که در صورت تصمیم ایالات متحده ، آمادگی برای اجرای کامل تعهدات خود و کنار گذاشتن استفاده از تحریم ها به عنوان یک منافع ، توافق ممکن خواهد بود.

سخنگوی سپاه دیپلماسی در پایان گفت: “از آغاز مذاکرات وین ، موضع ما تغییری نکرده است. ما خواهان لغو تحریم های آمریکا ، تأیید آنها و پایان اقدامات تلافی جویانه و از سرگیری تعهدات ایران هستیم.” احزاب مخالف باید تصمیم خود را بگیرند.

311311

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.