جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

۵۸۵ بازديد

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول https://myirannews.ir/ورزشی/تساوی-پرسپولیس-و-استقلال-تاجیکستان-در/ https://myirannews.ir/ورزشی/تساوی-پرسپولیس-و-استقلال-تاجیکستان-در/#respond Wed, 15 Sep 2021 12:39:04 0000 ورزشی به گزارش شفاف ، در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا ، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران دوشنبه ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند اما این دیدار در نیمه اول با گل به پایان نرسید. بازی با حملات مختلف به پرسپولیس آغاز شد و تیم گل محمدی در دقایق ابتدایی بازی چندین بار توپ را به …

به گزارش شفاف ، در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا ، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران دوشنبه ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند اما این دیدار در نیمه اول با گل به پایان نرسید.

بازی با حملات مختلف به پرسپولیس آغاز شد و تیم گل محمدی در دقایق ابتدایی بازی چندین بار توپ را به دروازه استقلال فرستاد.

اولین ضربه هدف را بازیکن تاجیک در 15 دقیقه به ثمر رساند که فقط حامد لک آن را زد و ضربه بعدی پرسپولیس آغاز شد.

در دقیقه 28 مهدی ترابی آزادیخواهان تیمش را به سمت مهدی عبدی فرستاد که در شوتزنی و رویش موفق نشد.

در دقیقه 39 حامد لک با ضربه سر حنانوف کرنر پرسپولیس را مهار کرد.

تیم پرسپولیس: حامد لک ، امید عالیشاه ، فرشاد فرجی (سابق) ، سید جلال حسینی ، مهدی ترابی ، میلاد سرلک ، مهدی عبدی ، وحید امیری ، سعید آقایی ، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

استقلال در تاجیکستان: مخترالدین خوسنوف ، الکسی لارین ، زویر جورابوف ، وحدت حنانف ، اختام نظروف ، امیربک جورابوف ، علیشیر جلیلوف ، منوچهر صفروف ، اسلام زایروف ، منوچهر جلیلوف و رستم سیروف.

https://myirannews.ir/ورزشی/تساوی-پرسپولیس-و-استقلال-تاجیکستان-در/feed/ 0

بهترین زمان سفر به تاجیکستان

تاجیکستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی است. این کشور دارای بارندگی های زیاد و منابع آب فراوان است. آب و هوای این کشور در تابستان ها گرم و در زمستان معتدل و مطبوع است. تاجیک ها اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند و حالب است که آن ها نیز جشن نوروز را برگزار می کنند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در فصل بهار و هنگام نوروز به تاجیکستان سفر می کنند. بهار و زمستان در کشور تاجیکستان از نظر زیبایی بسیار عالی هستند و البته که شرایط آب و هوای معتدلی نیز دارند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.