جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توسعه فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه سرعت می‌گیرد

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

توسعه فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه سرعت می‌گیرد

۶۳۱ بازديد

توسعه فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه سرعت می‌گیرد https://myirannews.ir/استانی/توسعه-فناوری-در-دانشگاه-آزاد-اسلامی-تر/ https://myirannews.ir/استانی/توسعه-فناوری-در-دانشگاه-آزاد-اسلامی-تر/#respond Fri, 10 Sep 2021 15:50:32 0000 اخبار استانی به منظور دستیابی به اهداف بلندپروازانه توسعه علمی و فناوری در جمهوری اسلامی ایران و ایجاد مشارکت ویژه بین حوزه فناوری و فناوری برای توسعه و تقویت زمینه نوآوری و فناوری ، دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه و پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در هماهنگی با یکدیگر تفاهم نامه ای امضا کردند. یکی …

به منظور دستیابی به اهداف بلندپروازانه توسعه علمی و فناوری در جمهوری اسلامی ایران و ایجاد مشارکت ویژه بین حوزه فناوری و فناوری برای توسعه و تقویت زمینه نوآوری و فناوری ، دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه و پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در هماهنگی با یکدیگر تفاهم نامه ای امضا کردند.

پیشرفت فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حال شتاب گرفتن است

یکی از اهداف این تفاهم نامه که توسط رضا قنبری ، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و محمد حاتمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، کارآفرینی واحد تربت حیدریه ، استفاده کارآمد از زیرساخت ها و پتانسیل دانشگاه و سایر سازمانهای مهم شهری در زمینه توسعه تخصص و مهارتهای تجاری ، ترویج گفتگوی جدید و اقتصاد مبتنی بر دانش. تشویق اعضای حرفه ای ، فارغ التحصیلان دانشگاهی و تکنسین ها در این زمینه.

پیشرفت فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حال شتاب گرفتن است

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت کمک از پارک علم و فناوری خراسان رضوی و دانشگاه ، از جمله: داشتن تجهیزات لازم برای ایجاد واحدها در دانشگاه ، ارزیابی مشاغل مورد نیاز ، اهداء پول به واحدهای فنی حرفه ای در دانشگاه ، در صورت تأیید یک کمیته فنی ویژه ، مانند سایر پارک های حرفه ای ، گواهینامه های حرفه ای برای کسانی که در اجرای قانون تخصص دارند و سایر موارد یادداشت می توانند به پردیس دانشگاه واقع در تربت حیدریه ، خیابان رازی ، نبش رازی 6 مراجعه کنند.

پیشرفت فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حال شتاب گرفتن است

انتهای پیام / 4117/4062 /

https://myirannews.ir/استانی/توسعه-فناوری-در-دانشگاه-آزاد-اسلامی-تر/feed/ 0

ذات‌الریه (سینه پهلو) چیست

شُش یا همان ریه نیز مانند هر عضو دیگر بدن ممکن است عفونت کند که به این عفونت، ذات‌الریه یا سینه پهلو گفته می‌شود. عفونت ریه می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد، به‌حدی که بیمار را به بیمارستان بکشاند. در ریه، هوا در نهایت وارد جایی می‌شود که کیسه هوایی نام دارد. هنگام بروز ذات‌الریه برخی از این کیسه‌های هوایی با مایع چرکی پُر می‌شوند؛ بنابراین، نفس کشیدن برای بیمار سخت شده و اکسیژن کافی وارد خون نمی‌شود تا به همه‌ نقاط بدن برسد. هر شخصی ممکن است دچار عفونت ریه شود، اما کودکان زیر ۲ سال و افراد بالای ۶۵ سال بیشتر از دیگران در معرض خطر عفونت ریه هستند زیرا دستگاه ایمنی بدن آنها قدرت کمتری برای مبارزه با میکروب‌ها دارد.

عفونت ریه می‌تواند یک یا هر دو ریه را درگیر کند. نکته مهم اینجاست که برخی از مبتلایان به ذات‌الریه از بیماری خود مطلع نیستند. به اصطلاح این افراد دچار «ذات‌الریه متحرک» هستند و عامل عفونت را در محیط پراکنده می‌کنند. برخی عادات مانند استعمال دخانیات هم خطر بروز عفونت ریه را تشدید می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.