یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آلومینیوم اراک در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۰۵ بازديد

آلومینیوم اراک در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://moonnews.ir/آلومینیوم-اراک-در-شرایط-روحی-و-روانی-خو/ ماه نیوز Thu, 14 Jan 2021 18:11:42 0000 عمومی https://moonnews.ir/آلومینیوم-اراک-در-شرایط-روحی-و-روانی-خو/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید عبدالله عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته یازدهم هفته فوتبال باشگاه های فوتبال باشگاه های کشور در لیگ برتر اظهار داشت: بعد از چند بازی فشرده ، تیم اکنون از نظر روحی و روانی به سر می برد. …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید عبدالله عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته یازدهم هفته فوتبال باشگاه های فوتبال باشگاه های کشور در لیگ برتر اظهار داشت: بعد از چند بازی فشرده ، تیم اکنون از نظر روحی و روانی به سر می برد. در شرایط خوبی قرار داره.

وی افزود: شدت آخرین بازی برای همه تیم ها چالش برانگیز بود اما در هر صورت کادر فنی تیم آلومینیوم ، از نظر فنی و فنی و روحی ، بیشتر لحظات و زمان به دست آمده در بقیه تمرینات را امتحان می کنند. برای پیروزی ، همین اتفاق افتاد.

عبداللهی اظهار داشت: ما از هر لحاظ آماده رویارویی با گلگهر هستیم و تیم در حال انتقال به موقعیتی است که هیچ تیمی در برابر آلومینیوم روز راحتی ندارد و بچه ها انگیزه لازم را برای رویارویی با خلق گل گهر فردا می گیرند

مربی تیم آلومینیوم اراک ، خاطرنشان کرد: گل گهر مربی و بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی است اما ما نیز به امید پیروزی وارد زمین می شویم تا یک بازی خوب و زیبا انجام دهیم.

وی گفت: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و ما مقابل رولیخا گلهار مصدومیت داریم.

آلومینیوم اراک در حال حاضر با 10 بازی ، 2 برد ، 5 تساوی ، 3 باخت و 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان فردا (جمعه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.