شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

۶۰۳ بازديد

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها https://myirannews.ir/اقتصادی/توصیه-کارشناسی-برای-ورود-به-بازار-رمزا/ https://myirannews.ir/اقتصادی/توصیه-کارشناسی-برای-ورود-به-بازار-رمزا/#respond اخبار ایران من Sun, 17 Jan 2021 02:23:03 0000 اقتصادی یک متخصص ارز رمزنگاری توصیه می کند که برای ورود به بازار ، حتما نسخه رمزنگاری شده را بخوانید و سپس آن را بفروشید زیرا ، تغییر در این بازار بسیار پیچیده است و در عرض چند روز می تواند 50٪ کاهش یا افزایش یابد. علیرضا شمخی در مصاحبه با اخبار ایران من گفت: در …

یک متخصص ارز رمزنگاری توصیه می کند که برای ورود به بازار ، حتما نسخه رمزنگاری شده را بخوانید و سپس آن را بفروشید زیرا ، تغییر در این بازار بسیار پیچیده است و در عرض چند روز می تواند 50٪ کاهش یا افزایش یابد.

علیرضا شمخی در مصاحبه با اخبار ایران من گفت: در حال حاضر بازار ارزهای رمزپایه با سرعت زیادی در حال حرکت است. بنابراین ، چشم اندازهای بلند مدت برای این بازار را نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد و تجزیه و تحلیل بازار روزانه و هفتگی مهم است. اما دو عامل اساسی وجود دارد. اول ، رشد بازار بسیار نزدیک بود. معمولاً وقتی بازار با سرعت بیشتری حرکت می کند ، انتظار داریم که مدت زمان بیشتری برای استراحت یا تغییر بازار طول بکشد.

وی افزود: نکته دوم این است که عامل اصلی رشد بازار ارزهای رمزپایه در ماه های اخیر هجوم پول هوشمند از شرکت های اروپایی و آمریکایی است. اگر به زودی پول شرکت های روسی و چینی وارد بازار شود ، دوره جدید صعودی خواهیم داشت.

یک کارشناس ارز رمزنگاری در پاسخ به اینکه آیا مقدار زیادی سرمایه از بورس به بازار ارز رمزنگاری شده است؟ وی گفت: این امر ممکن است به دلیل گسترش بازار ارزهای رمزپایه در هفته های اخیر بوده باشد ، اما این به معنای خروج پول از کشور نیست ، زیرا ما می توانیم بیت کوین بین المللی ایجاد کنیم. همچنین انتقال وجوه از بورس به بازار بیت کوین تاثیری در ارزش آن ندارد زیرا بازار ارزهای رمزپایه جهانی است و اندازه بازار ایران در مقایسه با این مقدار بسیار ناچیز است ، به همین دلیل بورس ایران تاثیری در وی ندارد

نمی دانید آیا مردم وارد این بازار می شوند یا خیر؟ وی گفت: “من به کسانی که می خواهند وارد بازار شوند توصیه می کنم تمام درآمد فروش را محاسبه کرده و سپس آن را بفروشند ، زیرا تغییر در این بازار بسیار پیچیده است و می تواند طی چند روز کاهش یا 50٪ افزایش یابد.” کسانی که وارد بازار می شوند باید این تغییر را تحمل کنند زیرا بازار همیشه ثبات نخواهد داشت.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/توصیه-کارشناسی-برای-ورود-به-بازار-رمزا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.