یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

۵۹۸ بازديد

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا https://myirannews.ir/عمومی/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/ https://myirannews.ir/عمومی/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/#respond اخبار ایران من Sat, 16 Jan 2021 07:07:25 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/ مقدمهبه طور خلاصه ، امروزه افراد در بسیاری از کارها شرکت می کنند ، به همین دلیل تنهایی کم است و شاید خواندن مقاله های طولانی برای افراد واقعاً لازم نباشد. من این را در مقدمه و نه در کتاب بعدی می گویم ، که هیچ نکته اصلی ندارد اما در یک بخش گنجانده شده …

مقدمه
به طور خلاصه ، امروزه افراد در بسیاری از کارها شرکت می کنند ، به همین دلیل تنهایی کم است و شاید خواندن مقاله های طولانی برای افراد واقعاً لازم نباشد. من این را در مقدمه و نه در کتاب بعدی می گویم ، که هیچ نکته اصلی ندارد اما در یک بخش گنجانده شده است.
کتاب اول: آغاز اعتبار سنجی علوم
جالب است بدانید که چرا من با عنوان و عنوان و ابتدای متن خود با اصطلاح “اثبات علمی” شروع کردم. بعد از 30 سال در دانشگاه اندی ، من فهمیدم که ابروهای علمی پیدا شده نباید بی رویه یا در ازای پول و ثروت ، قدرت و اعتبار فروخته شود و مقدار آن مهم نیست. در طی این سالها ، بدیهی است ، من دیده ام بسیاری از افراد با تنظیم قوانین صندلی و ایجاد محتوای جدید ، به راحتی نتایج چند ساله آزمایش و تحقیق خود را برای چند دقیقه ، حتی در جلسات دشوار و نه در جلسات دشوار ، تغییر می دهند. ! 100٪ همانطور که آقای ریز می خواست برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال ، طبق نظرسنجی ، ما مجبور شدیم به تبریز برویم ، اکنون ما به همان روال مخالف با خواندن و شمارش سالها ، به مشهد می رویم!
جلد دوم: مقالات علمی کاربردی
سالها پیش ، هنگامی که در دهه 1980 در ایالات متحده تحصیل می کردم ، اشتباه نمی کنم ، یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه نوادا پیدا کردم که شماره رسانه دیجیتال می سازد و بابت این تحقیقات جعلی ، پول زیادی از آکادمی علوم آمریکا می گیرد. امروزه سر و صدای زیادی در رسانه های آمریکایی و رسانه ها ایجاد کرد و بعداً بسیاری از محققان علمی دریافتند که هزینه های تحقیق آنها قطع شده است. تقریباً در همان زمان ، مربی آمریکایی چینی-آمریکایی من که پدر نوآوری نیز شناخته می شود ، با من تماس گرفت و گفت: “بیایید صحبت کنیم!” من همچنین به عنوان استاد کار می کردم ، این زمانی بود که به عنوان مشاور ارتباطات کار می کردم و آنچه را که می خواستم انجام دهم را برداشتم. “نظر شما در مورد این جنون چیست؟” او گفت. گفتم بد است ، استاد. وی گفت: “اگر شما در جای آنها بودید و نتایجی که امتحان می کردید و درو می کردید نادرست بود ، و این می تواند بر پرداخت ماهانه شما تأثیر بگذارد ، چه کاری انجام می دهید؟” من کار خود را به استاد دادم. قبل از بازگشت به آمریکا ، پدر مرحومم به من گفت که به یاد داشته باش که خدا به ما اجازه شرارت را نداد ، بنابراین او تأیید خوبی بر این تصمیم داشت! بنابراین اگر همه چیز اشتباه پیش آمد نگران نباشید و مطمئن باشید که توسط خالق و استاد جهان تعیین شده است. وقتی این را گفتم ، او آهی کشید و فکر می کنم اشک در چشمانش جمع شده بود و گفت برو ، لازم نیست به من یادآوری کنی ، اما این را از من بخاطر بسپار ، عزت و ابروهای دانشجویی برای فروش نیست ، بسیار خوب است و شر به نتایج شما بستگی دارد! او ادامه داد ، به یاد داشته باشید که نتایج غیر ضروری از آزمون مجدد مهمترین چیز است ، این نشان می دهد که ما باید فعالیت ها و روش های خود را تنظیم کنیم ، من امشب خوب می خوابم ، به کارت های خود بروید! من امروز را فراموش نکرده ام و در تمام نوشته ها ، تحقیقات و تجربیات خود تا به امروز دریافته ام که گاهی اوقات برای بسیاری دشوار و گران به نظر می رسد. مطمئناً افتخاری که خداوند به انسان می دهد ، به نوعی ، آیا “تأیید و بزرگ نمایی” بار خارق العاده است و از نور پرشور برگزیدگان او ، به راحتی قابل فروش است؟
جلد 3: تاج و حراج اعتبار علمی
فاجعه ، بسیار غم انگیز ، یک نگاه اجمالی به وضعیت هوا در کشور ما است که نشان می دهد برخی از پزشکان که قبل از تاج گذاری “علامت” بودند ، به سادگی خود را از دست داده و نابود کرده و آن بدهی الهی را به صورت رایگان فروخته اند؟ آنها هر روز درمورد مردم دروغ می گویند و حقایق علم را اشتباه تعبیر می کنند ، گویی تازه در چنین روزهایی برای کار تجاری جمع شده اند! چه داستان هایی را خلق کرده و دوستان مضطرب و درمانده خود را نقل کرده و به آنها تغذیه می کند! بسته به وضعیت کشور ، یک روز گفت کلاه نگذار ، یک روز گفت ضربه ، یک روز گفت انزوا و انفجار شیپور ، یک روز گفت چرا نمی روی ، یک روز گفت من با دیه به تو پاداش می دهم و روز دیگر گفت ویروس جدیدی در انگلیس است. برای چندین ماه ، یک روز او گفت واکسن ایرانی به تنهایی ، روز دیگر گفت شما باید آن را از خارج خریداری کنید ، دیگری گفت همسایگان کسانی هستند که هزینه واکسن خارجی را پرداخت کرده اند ، سپس یکی و شرکت واکسیناسیون داخلی اینجا تسلیم نشد حتی اگر بعضی از افراد امروز به دنبال موج جدید یا ایجاد مکان مناسب برای شروع موج جدید هستند و اگر طبیعت ناپایدار نبود ، این جامائیکایی یا خانگی نبود ، به همین خاطر تا خاتمه نبرد خدای نکرده ، حوادث تا زمان پایان سیل ادامه داشته باشد! این خیرین عزیز نگران اردیبهشت و خرداد سال آینده برای ملت هستند ، خداوند متعال! آنها می گویند مردم گوش می دهند و بیماری را برای خود کاهش می دهند و آن را تشدید می کنند زیرا مردم قاتل هستند ، در حالی که سال گذشته ، آنها کاری نکردند جز نظارت و گزارش آنچه در استادیوم کرونا رخ داده است و فقط گفته اند که نگران پاییز و زمستان هستند! آنها استرس را به خوبی مدیریت می کنند و آن را از نظر قابلیت اطمینان علمی می بینند! آنها روی ابریشمهای ابریشم انسانی شور بودند و مشخص شد که این افراد از زال و طوس نبوده و ریسی و اکبری از این نژاد نبوده اند ، اعتماد آنها بر اساس هدایت الهی نبوده و احتمالاً از طرف دیگر کمک گرفته اند. اگر کسی کمی توجه کند ، به وضوح می بیند که خداوند چقدر زیبا و فرزانه اطمینان زیادی در از بین بردن اعتماد و اطمینان آنها به زبانشان داده است! الله اکبر
کتاب چهارم: نگاه خداپسندانه به صداقت و احترام
مدتی پیش ، نظرات زیر را در مورد مسائل ویروس ویرانگر انگلیس در یک جا خواندم ، خدای ناکرده! تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُ مَنْ تَشَاءُ
کتاب پنجم: حقیقت در مورد اعتبار علمی
پزشکان و دانشمندان نسل کشی ما کجا هستند که برای خرید واکسن خارجی خودکشی کردند و اکنون با کمک مقام معظم رهبری همه ناگهان اعتراض می کنند! اگر در آن زمان طبق علم پزشکی و تحقیقات صحیح و تمیز خارجی می خریدید ، دوباره نگاه کنید ، مطمئنم که آنها گوش می دهند! چرا بایستید! نه ، این فقط همین شکل است ، احتمالاً آنچه مشاور محترم وزارت بهداشت گفته است درست است ، آن را بخرید!
جلد ششم: مشکل دشوار پشتیبانی علوم شناختی
داشتن شش سوال در پستهای قبلی امری غیرمعمول نیست پانو من به این واکسن اشاره کردم ، هیچ کس در داخل به آن پاسخ نداده است ، این مسئله در اعتصاب یا عدم استفاده و نوع انتخاب واکسن بسیار مهم است! اما بحث های زیادی در مورد انتخاب یک برند خانگی یا خارجی ، یک شرکت آمریکایی یا انگلیسی و موارد دیگر وجود دارد! آیا اخیراً این مورد توسط نیویورک تایمز در ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفته است؟ پانو
بسیاری از افراد به س questionsالات ساده این معلمان حرفه ای و مدیریت ریسک فکر می کنند و نه حتی یک دکتر! آنها پاسخ را مطرح می کنند و می دانند ، اما متأسفانه حتی واکسیناسیون ها هم جواب درست را نمی دانند و به مردم نگفته اند! شاید خوب نباشد جواب آنها را از داخل و بیرون بدانید! چند روز پیش ، در سراسر جهان کمی اعلام شد که 90٪ واکسن های چینی فقط 73٪ است و امروز ، طبق تحقیقات پزشکی ، برزیلی ها اعلام کردند که فقط 4050٪ موثر است؟ واکسن های باقیمانده نیز کمی بیشتر یا کمتر هستند! دیروز ، در اخبار خارجی ، حتی یک جمله ، متوجه شدم که فقط کسانی که واکسینه می شوند ناقل هستند ، که ذکر کردم! از همه مهمتر ، گزارش هایی وجود دارد که بسیار مهم است و نشان می دهد بسیاری از کشورهایی که واکسینه شده اند ، در معرض سویه های جدید ویروس قرار گرفته اند ، از جمله ایالات متحده ، با ویروس جهش یافته 20C. -U ، انگلستان با نوع VUI-202012/01 ، آفریقای جنوبی با نوع 501.V2 و نیجریه با نوع P681H و بسیاری دیگر با همان بیماری که به عقیده برخی از آنها واکسن این جهش ها به وجود آمده است! پانو بدیهی است که دریافت پاسخ های قطعی برای این سوال خیلی زود است.
کتاب هفتم: شناخت پزشکان در واکسیناسیون
بله ، من مهندس هستم ، اما همچنین مدیریت ریسک و ریسک و مدیریت ریسک را تدریس می کنم که دارای همان اصول است. پزشکان ما علاقه ای به گشودن پرونده ، بخشش یا آگاهی از نوع واکسن و خرید آن نخواهند داشت ، من باید بخاطر هموطنان ، خودم و بستگانم و خواهران و برادرانم اقدام کنم و آنها را بکشم. با ما درمورد توضیحات علمی و اینکه واکسن چه کاری می تواند برای ما انجام دهد قبل از دادن یا عدم اطلاع ، به ما اطلاع دهید! شاید معیار قانونی که مقام معظم رهبری داشتند ، پرداختن به برخی از این س questionsالات فروتنانه و س questionsالات مشابه بود!
دوره 8: حفظ دقیق قابلیت اطمینان علمی
کرونا ، با یا بدون واکسیناسیون ، داخلی یا خارجی ، نام خارجی یا نام خارجی. بدیهی است که من معتقدم بدون واکسیناسیون ، به فضل پروردگار متعال ، روزی مانند سایر بیماری ها اجرا می شود ، اما امیدوارم این مطالعه برای همه متخصصان فوق باشد و عنان سالها برای تحقیق ، آموزش و کسب دانش رنج ببرد. بگذارید من در قبر خالق احد به قلب و روح خود توجه ویژه ای داشته باشم ، و بگذارید این نعمت خدا را فقط برای صلاح مردم خود ، به ویژه در ارتباط با زندگی انسان ها ، استفاده کنیم. ما به عنوان یک پزشک ، مهندس یا محقق نباید آنقدر نگران محیط باشیم که طوفان مسیر ابروهای علمی ما را انتخاب کند! بیایید با مردم خود صادق باشیم و حقیقت را بگوییم ، حتی اگر فکر می کنیم نمی توانیم چیزی بگوییم ، خواهران و برادران ما را گمراه نکنید ، سیستم “پروفسور هنری لیو” را به خاطر بسپارید ، بسیاری از موارد خوب و بد به نتایج شما بستگی دارد!
به یاد داشته باشید ، ما می توانیم بعد از این زمان بسیار ثروتمند و مشهور شویم ، و بسیار شناخته شده باشیم ، اما یکپارچگی علمی خود را از دست می دهیم و به تجارت می پردازیم تا مردم به ما و چهره های غمگین آنها اعتماد نکنند. ما نمی توانیم تمام وقت و منابع خود را بازپرداخت کنیم و تحت پوشش قرار دهیم.
کتاب 9: فضای شناخته شده علمی
من یک همکار علمی دارم که در طی 30 سال کار مشترکم چیزهای زیادی آموخته ام. به همین دلیل ، وی عنوان قانونی خود را مثال زد: آیا پرندگان را ندیده اید که در گل و لای بر سر و صورتشان بپیچند! آنها مقصر هستند و به جای اینکه در بهشت ​​باشند ، هیچ کس نمی تواند این کار را با آنها انجام دهد ، یعنی آنها را روی زمین بیندازد!
و درود بر کسى که پیرو هدایت است

* استاد بین الملل معماری ، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار استقامت و مدیریت بحران

https://myirannews.ir/عمومی/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.