دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

۶۰۱ بازديد

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی https://myirannews.ir/اتفاقات/ضرورت-تزریق-واکسن-مننژیت-قبل-از-اعزام-ب/ https://myirannews.ir/اتفاقات/ضرورت-تزریق-واکسن-مننژیت-قبل-از-اعزام-ب/#respond اخبار ایران من Mon, 18 Jan 2021 17:42:22 0000 اتفاقات رئیس سازمان حقوق بشر در نیروی پلیس گفت که تزریق واکسن مننژیت به زندانیان قبل از اعزام به جنگ بسیار مهم است. به گزارش اخبار ایران من ، سردار تقی مهریتوجه: با توجه به تهیه واکسن مننژیت توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، برای کسانی که می خواهند به ارتش اعزام شوند …

رئیس سازمان حقوق بشر در نیروی پلیس گفت که تزریق واکسن مننژیت به زندانیان قبل از اعزام به جنگ بسیار مهم است.

به گزارش اخبار ایران من ، سردار تقی مهریتوجه: با توجه به تهیه واکسن مننژیت توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، برای کسانی که می خواهند به ارتش اعزام شوند دریافت واکسن مهم است.

وی گفت: برای اطلاع از نحوه استفاده ، بازداشت شدگان باید کارت واکسیناسیون دریافت شده از دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس 10) در بیمارستان وزارت بهداشت دیگر برای تزریق و واکسن دوگانه (دیفتری و کزاز) داشته باشند و فرم چاپی آن را ارائه دهند. بیمارستان به دفاتر پلیس 10 برای ثبت درخواست اعزام به محل کار.

براساس یک خبرنامه پلیس ، رئیس سازمان بشردوستانه گفت: برای اطلاعات بیشتر ، بازداشت شدگان و خانواده های آنها می توانند از مناطق تماس آژانس به آدرس www.vazifeh.police.ir ، سیستم تلفن گویا 099480 یا مسیر آژانس دیدن کنند. . در پیام رسان سروش درkhabaresarbazi ، آخرین اخبار را به روز نگه دارید.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/ضرورت-تزریق-واکسن-مننژیت-قبل-از-اعزام-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.