یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

۳۰۰۰ پزشک غیرطرف قرارداد به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی پیوستند

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

۳۰۰۰ پزشک غیرطرف قرارداد به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی پیوستند

۶۰۰ بازديد

۳۰۰۰ پزشک غیرطرف قرارداد به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی پیوستند https://moonnews.ir/۳۰۰۰-پزشک-غیرطرف-قرارداد-به-سامانه-نسخ/ ماه نیوز Wed, 17 Mar 2021 03:40:34 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/۳۰۰۰-پزشک-غیرطرف-قرارداد-به-سامانه-نسخ/ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که تاکنون 2000 تا 3000 پزشک غیر قراردادی را در سیستم تجویز الکترونیکی ثبت کرده است ، گفت: در مصاحبه ای که شهرام غفاری به ماه نیوز داده است ، دکتر وی در مورد کمیت و نحوه پزشکان با استفاده از سیستم تجویز الکترونیکی گفت: “اکثریت قریب به اتفاق 22000 پزشکی …

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که تاکنون 2000 تا 3000 پزشک غیر قراردادی را در سیستم تجویز الکترونیکی ثبت کرده است ، گفت:

در مصاحبه ای که شهرام غفاری به ماه نیوز داده است ، دکتر وی در مورد کمیت و نحوه پزشکان با استفاده از سیستم تجویز الکترونیکی گفت: “اکثریت قریب به اتفاق 22000 پزشکی که طرف قرارداد ما هستند در این سیستم ثبت نام کرده اند. بعضی ها یک نسخه تهیه کرده اند و برخی دیگر یک نسخه کامل را تهیه می کنند.

وی افزود: “ما در ماه جاری جهش خوبی در رونویسی الکترونیکی داشته ایم. حدود 0٪ از نسخه های بخش خصوصی ، یعنی دفاتر طرفین قرارداد ، به صورت الکترونیکی به ما می رسند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که تاکنون 2000 تا 3000 پزشک غیر قراردادی را در سیستم نسخه الکترونیکی الکترونیکی ثبت نام کرده است ، گفت: “این مسئله برای ما نیز جالب بود زیرا آنها به نسخه الکترونیکی احتیاج ندارند.” علاقه ، برخی این کار را با لینک دادن به مراکز پیمانکاری ما انجام می دهند تا بیمار بتواند راحت تر دارو دریافت کند.

غفاری ادامه داد: از هفته گذشته 320 میلیارد دلار برای ارائه نسخه های آنلاین پرداخت كرده ایم كه 230 میلیارد آن مربوط به پزشكان بوده است.

به گزارش ماه نیوز ، سیستم تجویز الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد موجود است و پزشکان پیمانکاری و غیر پیمانکاری می توانند در سیستم تجویز الکترونیکی سازمان ثبت نام کنند ، پس از دریافت نام ، اقدام به خاموش الکترونیکی کنید.

پزشکان و سازمانهای تشخیصی و درمانی ، اعم از پیمانکاری و غیر پیمانکاری ، که سیستمهای تجویز الکترونیکی و تجویزی را ارائه داده اند و نمی توانند از سیستمهای متعلق به سازمان (App.Tamin.IR یا Derman.Tamin.IR) استفاده کنند. ، ممکن است از سیستمها در دفع و استفاده از کپی و پذیرش الکترونیکی کپی از طریق پیاده سازی نرم افزار رابط (API).

پزشکان و سازمان های طرف قرارداد ، پس از تأیید هویت فرد و پرس و جو در مورد حق درمان بیماران ، از روش های اعلام شده توسط سازمان برای تجویز و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در زمینه الکترونیکی استفاده می کنند. همچنین ، اگر سیستم مکانیزه قطع شود ، پزشکان و م institutionsسسات طرف قرارداد می توانند با استفاده از هزینه های مطب پزشک یا نسخه مربوط به م institutionسسه پزشکی ، به جای صفحه سوابق پزشکی بیمار ، کار کنند.

روش استعلام حق درمان (پوشش بیمه درمانی) برای “بیماران خاص” مانند سایر بیمه شدگان است ، با این تفاوت که این بیماران در کدهای پیگیری و بررسی دسترسی به خدمات پزشکی با دسترسی شناخته شده اند. “ویژه”.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.