یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن نهاوند راه‌اندازی شد

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن نهاوند راه‌اندازی شد

۵۹۹ بازديد

ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن نهاوند راه‌اندازی شد https://myirannews.ir/اتفاقات/ایستگاه-لرزه‌نگاری-باند-پهن-نهاوند-را/ https://myirannews.ir/اتفاقات/ایستگاه-لرزه‌نگاری-باند-پهن-نهاوند-را/#respond اخبار ایران من Mon, 15 Mar 2021 18:12:30 0000 اتفاقات انستیتوی ژئوفیزیک دانشگاه تهران از راه اندازی ایستگاه لرزه نگاری باند پهن نهاوند در منطقه همدان خبر داد. به گزارش اخبار ایران من ، مرکز لرزه نگاری ملی وابسته به انستیتوی ژئوفیزیک دانشگاه تهران در مارس 2016 برای ایجاد یک مرکز تفریحی برای تحقق بهتر مناطق زلزله زده در کشور مطابق با تفاهم نامه همکاری …

انستیتوی ژئوفیزیک دانشگاه تهران از راه اندازی ایستگاه لرزه نگاری باند پهن نهاوند در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من ، مرکز لرزه نگاری ملی وابسته به انستیتوی ژئوفیزیک دانشگاه تهران در مارس 2016 برای ایجاد یک مرکز تفریحی برای تحقق بهتر مناطق زلزله زده در کشور مطابق با تفاهم نامه همکاری بین استاندار همدان و سازمان صدا و سیمای منطقه ای و پشتیبانی مدیر کل مدیریت بحران همدان.

این ایستگاه در جنوب غربی استان همدان در کوههای روستای میانگران در شهرستان نهاوند واقع شده است و اختلال در گسل های دورود لرستان ، کاخ حاتم بروجن ، نهاوند جنوب استان همدان و حوادث کرمانشاه اهمیت سایت را افزایش داده است.

طبق گفته دانشگاه تهران ، تجهیزات جاده ایستگاه توسط مرکز لرزه نگاری ملی تهیه می شود و بیشتر مطالب ایستگاه به صورت آنلاین در مرکز لرزه نگاری ملی و انواع دیگر نظارت بر زمین لرزه ، بررسی و گزارش زلزله های محلی منتشر می شود. .

محل استقرار و استقرار ایستگاه زلزله نهاوند در منطقه همدان

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/ایستگاه-لرزه‌نگاری-باند-پهن-نهاوند-را/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.