یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

«سهم من» با صدای بهرام حصیری منتشر شد + قطعه

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

«سهم من» با صدای بهرام حصیری منتشر شد + قطعه

۶۰۵ بازديد

«سهم من» با صدای بهرام حصیری منتشر شد قطعه https://moonnews.ir/سهم-من-با-صدای-بهرام-حصیری-منتشر-شد-ق/ ماه نیوز Wed, 17 Mar 2021 18:38:58 0000 هنری و فرهنگی https://moonnews.ir/سهم-من-با-صدای-بهرام-حصیری-منتشر-شد-ق/ آخرین قطعه بهرام حصیری با عنوان “سهم من” از آلبوم “تنها” به بازار موسیقی راه یافت. به گزارش ماه نیوز ، بهرام حصیری علی رغم اینکه بعد از سالها از صحنه موسیقی دور بود ، اما آماده و مایل به انتشار آلبومی در سبک و سیاق متفاوت بود که بخشی از آن با عنوان “سهم …

آخرین قطعه بهرام حصیری با عنوان “سهم من” از آلبوم “تنها” به بازار موسیقی راه یافت.

به گزارش ماه نیوز ، بهرام حصیری علی رغم اینکه بعد از سالها از صحنه موسیقی دور بود ، اما آماده و مایل به انتشار آلبومی در سبک و سیاق متفاوت بود که بخشی از آن با عنوان “سهم من” منتشر شد و به گوش هواداران رسید. .

آلبوم “تنها” ، با خوانندگی پیشکسوت بهرام حصیری ، توسط The Art is the World تولید و تولید شده است و “سهم من” بخشی از آن است.
بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم کلیه قطعات این آلبوم را بر عهده داشته و آهنگهای وی توسط شایا گراوند تهیه شده است.

پاشا هنجانی: Ne و Om Mid Amiri: سه تار در این قسمت بازی کرد و توسط رحیم شبکیز تسلط یافت و بر آن تسلط یافت.
آلبوم “تنها” با صدای بهرام حصیری قرار است روز دوشنبه 7 آوریل 1400 منتشر شود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل را از اینجا بارگیری کنید: audio dio / mp3

بهرام حصیری تاکنون 12 آلبوم موسیقی از جمله “جان عاشق” به آهنگسازی اسدالله ملک و ایکال توسط تار فرهنگ شریف ، “صدای عشق” با آهنگسازی مولانا و محمدعلی شیرازی و آهنگسازی احمد علی راغب. دوست ساخته است. توسط علی سراجیان و تنظیم هادی ارجم ، متن ترانه و متن ترانه های اکبر آزاد “بدون تو تو خاکسترم” و تنظیم همایون رحیمیان ، “تصور تصاویر” ، متن ترانه توجراج نخبان ، آهنگسازی مجید اخسابی “شوق من” با شعر محمود شاهرخی ، وحشی بافگی و آهنگساز پائوا حصیری ، “قناری من” با شعر محمد رزاقی و مشفق کاشنی ، آهنگساز پائوا حسیری و تنظیم امید امیری با شعر ، “آشومنی” ، به نام “تنا” از بیژن ترگی و آهنگساز احمد رضا معد محسنی و بهنام خودراهمی.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.