شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ترافیک سنگین در کندوان و تردد روان در هراز

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

ترافیک سنگین در کندوان و تردد روان در هراز

۵۹۹ بازديد

ترافیک سنگین در کندوان و تردد روان در هراز https://myirannews.ir/عمومی/ترافیک-سنگین-در-کندوان-و-تردد-روان-در-هر/ https://myirannews.ir/عمومی/ترافیک-سنگین-در-کندوان-و-تردد-روان-در-هر/#respond اخبار ایران من Fri, 19 Mar 2021 15:38:21 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/ترافیک-سنگین-در-کندوان-و-تردد-روان-در-هر/ بر اساس اطلاعات شبکه ، به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علی اکبر عاشوری ، رئیس مرکز مدیریت راه ها ، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در بسیاری از جاده های کشور وجود دارد ، افزود: 23354 ثبت نام ترافیک جاده ای شب گذشته نسبت به دیروز 6.3 درصد رشد داشته است. این امر نشان …

بر اساس اطلاعات شبکه ،

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علی اکبر عاشوری ، رئیس مرکز مدیریت راه ها ، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در بسیاری از جاده های کشور وجود دارد ، افزود: 23354 ثبت نام ترافیک جاده ای شب گذشته نسبت به دیروز 6.3 درصد رشد داشته است. این امر نشان می دهد.

وی افزود: در همین زمان ، متوسط ​​حجم ترافیک 12.8 درصد بود که بیشترین میزان بین ساعت 5 تا 6 عصر و کمترین میزان ترافیک بین ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر ثبت شده است.

وی گفت: برای اینکه مردم بتوانند راهکارهای آلودگی هوا را دنبال کنند باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه ها گفت: شب گذشته چندین دستگاه خودرو در بزرگراه کرج – قزوین با حدود 130 هزار نفر جمعیت و پس از آن کرج – تهران با 115 هزار نفر جمعیت و بزرگراه تهران – کرج با یک دستگاه ثبت نام کردند. 112000 نفر جمعیت. “

عاشوری در مورد بسته شدن 10 محور برای کاهش ایمنی جاده ها اظهار داشت: در این حالت می توان از محورهایی مانند پونل-خلخال ، گنجنامه-تویسرکان ، خرم آباد-پلدختر ، خیابان شمشک- دیزین و مسجدسلیمان ، خط ایذه نام برد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها افزود: در آزادراه هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت ، ترافیک از یک سمت به آن طرف در حرکت بود.

آشوری همچنین تعداد وسایل نقلیه را در خطوط کندوان در منطقه دزدبان ذکر کرد و گفت: در بزرگراه کرج – قزوین در منطقه محمدشهر ترافیک زیادی داریم.

https://myirannews.ir/عمومی/ترافیک-سنگین-در-کندوان-و-تردد-روان-در-هر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.