یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

۵۹۶ بازديد

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/#respond اخبار ایران من Thu, 18 Mar 2021 17:33:35 0000 مردم و اجتماع مدیر اجرایی پزشکی قانونی در پایتخت ، تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از سفر به نوروز ، گفت: تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان های تاج شکل انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است. به گزارش اخبار ایران من …

مدیر اجرایی پزشکی قانونی در پایتخت ، تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از سفر به نوروز ، گفت: تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان های تاج شکل انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2282 بیمار با رگ خونی در تهران بستری شده اند در حالیکه حدود 780 نفر در بیمارستان بستری شده اند. علاوه بر این ، اکثر بیماران کرون که در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دولتی و خصوصی بستری شده اند بیش از 380 نفر است در حالی که 122 بیمار در بیمارستان بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری قلبی فوت کرده اند و 168 بیمار در واحد ما بیمار هستند و همچنین 39 بیمار جدید در 24 ساعت به دلیل بیماری بیمار هستند.

زالی درباره تاج انگلیس در تهران اظهار داشت: متأسفانه تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در تاج به دلیل تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است. طی هفته گذشته ، ویروس به مرکز ، جنوب و شرق تهران گسترش یافته است و مشتریانی را که در بیمارستان ها و مناطق مسکونی مشاهده کردیم آلوده به ویروس جهش یافته هستند آلوده می کند.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله پرهیز از پیاده روی است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد جهش در 29 منطقه کشور هستیم و در تمام مناطق کشور در معرض تعدادی از سویه های ویروس قرار داریم. از آنجا که بیشترین سفرهای نوروزی از تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط جهان سفر می کنند و در معرض ویروس های جدید قرار می گیرند ، و هنگامی که آنها به تهران بازگشتند ، گروه های مختلف ویروسی در تهران خواهیم داشت و طبیعتاً می توان هفته سوم هفته های سخت داشته باشید. و پنجشنبه ، آوریل.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/feed/ 0

8 نوع صفت در زبان انگلیسی

1- صفت خاص (Proper Adjective)

2- صفت توصیفی (Descriptive Adjective)

3- صفت کمی (Ouantitative Adjective)

4- صفت عددی (Numeral Adjective)

5- صفت اشاره (Demonstrative Adjective)

6- صفت توزیعی (Distributive Adjective)

7- صفت استفهامی (Interrogative Adjective)

8- صفت ملکی (Possessive Adjective)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.