پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

نصب اپلیکیشن موبایلی برای دریافت جایزه، شگرد مجرمان سایبری است

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

نصب اپلیکیشن موبایلی برای دریافت جایزه، شگرد مجرمان سایبری است

۵۸۲ بازديد

نصب اپلیکیشن موبایلی برای دریافت جایزه، شگرد مجرمان سایبری است https://moonnews.ir/نصب-اپلیکیشن-موبایلی-برای-دریافت-جایز/ ماه نیوز Fri, 19 Mar 2021 15:39:23 0000 مالی و اقتصاد https://moonnews.ir/نصب-اپلیکیشن-موبایلی-برای-دریافت-جایز/ در سیستم جدید ، کلاهبرداران سایبری به جای کشاندن افراد به دستگاه های خودپرداز ، از مردم می خواهند یک بانک ویژه راه اندازی کنند و برای آنها پیامکی با کد تأیید ارسال کنند و در صورت این کار ، مجرمان اینترنتی می توانند افراد را به راحتی در بانک هک کنند. حساب آنها به …

در سیستم جدید ، کلاهبرداران سایبری به جای کشاندن افراد به دستگاه های خودپرداز ، از مردم می خواهند یک بانک ویژه راه اندازی کنند و برای آنها پیامکی با کد تأیید ارسال کنند و در صورت این کار ، مجرمان اینترنتی می توانند افراد را به راحتی در بانک هک کنند. حساب آنها

به گزارش ماه نیوز ، مهندسی اجتماعی یا مهندسی اجتماعی سو abuse استفاده هوشمندانه ای از تمایل طبیعی فرد به اعتماد است که فرد را ترغیب می کند تا از طریق مجموعه تکنیک هایی اطلاعات را افشا کند یا کارهای خاصی را انجام دهد. بسیاری از حملات مهندسی اجتماعی به دانش فنی خاصی احتیاج ندارند و نیازی به حمله توسط یک متخصص رایانه یا هکر حرفه ای نیستید ، اما هر یک از اعضای جامعه می تواند به عنوان یک مهاجم عمل کند ، بنابراین باید همیشه از محیط آگاه باشید.

در سیستم مهندسی اجتماعی ، مهاجم به جای استفاده از روشهای معمول و مستقیم برای جمع آوری و عبور از اطلاعات فایروال برای دسترسی به سیستم های سازمان و پایگاه های اطلاعاتی ، اطلاعات افراد را با استفاده از فن آوری دسترسی و فریب جمع می کند. برای رسیدن به خواسته های خود کار می کند.

نصب برنامه و برنامه تلفن همراه برای دریافت جایزه ترفند مجرمانه سایبری. یکی از کلاهبرداری هایی که مجرمان اینترنتی به روش های مختلف انجام می دهند کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک برنامه رادیویی است. این ترفند جدید شامل کلاهبرداران ، نوعی کلاهبرداری تلفنی است که با سیم کارتهای دزدیده شده یا واتس اپ با شهروندان تماس می گیرد و ادعا می کند که توسط برنامه های رادیویی با آنها تماس گرفته شده است و مقامات ایالتی یا استانی و افراد مشهور نیز در برنامه رادیویی هستند.

در همین راستا ، پلیس FATA هشدار داده است که شهروندان باید مراقب باشند برای دریافت جایزه نیازی به ارائه اطلاعات حساب بانکی یا نصب برنامه و برنامه تلفن همراه ندارند و تماس شهروندان متقاضی این پرونده قطعاً تقلبی است. . بنابراین ، به هیچ وجه به تماس های ادعای برنده شدن جوایز پاسخ ندهید و هیچ نرم افزاری را برای دریافت جوایز نصب نکنید و یا تماس گیرندگان متقاضی کد ارائه نکنید.

انتهای پیام

مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی

استفاده از اپلیکیشن زبان های انگلیسی یکی از موثرترین روش های یادگیری زبان است و مزایای خاصی دارد. در ادامه برخی از مهمترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی را بررسی می کنیم.

  • مقرون به صرفه: اولین و مهمترین دلیل مقرون به صرفه بودن اپلیکیشن ها است. با وجود رایگان بودن بسیاری از اپلیکیشن ها اما بسیار مفید می باشند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.
  • یادگیری براساس سرعت کاربر: اپلیکیشن های زبان انگلیسی امکان یادگیری با سرعت دلخواه را فراهم کرده اند. می توانید از همان قسمتی که متوقف شده اید، ادامه دهید و در صورت نیاز درس ها را تکرار کنید.
  • انعطاف پذیری زمانی: با استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی می توانید درس ها یا فعالیت ها را بر اساس زمان بندی خود انجام دهید و همچنین در هر زمان دلخواه به محتوا دسترسی پیدا کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.