چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خداحافظ تنها بازمانده آن جمع سه نفره؛ دوست، فامیل، مبارز، زندانی و انقلابی

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

خداحافظ تنها بازمانده آن جمع سه نفره؛ دوست، فامیل، مبارز، زندانی و انقلابی

۵۷۹ بازديد

خداحافظ تنها بازمانده آن جمع سه نفره؛ دوست، فامیل، مبارز، زندانی و انقلابی https://moonnews.ir/خداحافظ-تنها-بازمانده-آن-جمع-سه-نفره؛-د/ ماه نیوز Sun, 16 May 2021 09:07:08 0000 عمومی https://moonnews.ir/خداحافظ-تنها-بازمانده-آن-جمع-سه-نفره؛-د/ عمو جان هم از دنیا رفت …عمو محمد تنها بازمانده آن سه گروه بود ، پدر من و عمو حسن … “ این سه نفر دوست شدند ، با هم فامیل شدند ، درگیر شدند ، در سازمان های مذهبی زندانی شدند و پس از پیروزی انقلاب با هم کار کردند …حالا هر سه با …

عمو جان هم از دنیا رفت …
عمو محمد تنها بازمانده آن سه گروه بود ، پدر من و عمو حسن … “

خداحافظ ، تنها بازمانده از هر سه نفر  دوست ، خانواده ، مبارز ، زندانی و انقلابی

این سه نفر دوست شدند ، با هم فامیل شدند ، درگیر شدند ، در سازمان های مذهبی زندانی شدند و پس از پیروزی انقلاب با هم کار کردند …
حالا هر سه با هم هستند … ما هرگز با هم صحبت نکردیم ، دایی ما خیلی ساکت بود ، بیشتر گوش می داد ، کمتر صحبت می کرد …
از جوانی زنده و یک هنرمند گرفته تا یک مبارز سیاسی که در زندان زندانی شد و بعداً به عنوان زندانبان ، زندانبانی که به مهربانی اش شهرت داشت.

ما همچنین او را به لطف و آرامش ، نرمش ، سکوت و ثباتش می شناختیم.

خداحافظ ، تنها بازمانده از هر سه نفر  دوست ، خانواده ، مبارز ، زندانی و انقلابی

یک عموی خاص …
آخرین باری که قبل از بازگشت به مسجد رفتم ، همان زیارت جامعه بود که کاکا حسن پس از رفتن چراغ های خود را روشن نگه داشت. گفتم: “عمو ، روحم را قانونی کن ، من هنوز می روم.” او گفت: “عمو جوان ، هر کجا برو خدا با توست …”

خداحافظ ، تنها بازمانده از هر سه نفر.  دوست ، خانواده ، مبارز ، زندانی و انقلابی

7 ویژگی یک دوست خوب:

1 -یک دوست خوب همیشه در دسترس است

یک دوست خوب در برنامه اش دوستی را در اولویت قرار می دهد. دوستی معنادار و پایدار یک محصول فرعی نیست، بلکه با گذاشتن وقت و انرژی، به صورت آگاهانه و عمدی و از ته قلب ایجاد می شود. بنابراین نقطه ی شروع یک دوستی پایدار مستلزم صرف وقت برای آن رابطه است. یکی از چیزهایی که پیوند دوستی را ضعیف می کند این است که افراد به خوبی برای بودن با دوستانشان وقت نمی گذارند. اگر شما عمدا برای دیدن آن ها وقت نگذارید روابط دوستی کم کم سست می شوند و بعد از مدتی دوستی از بین خواهد رفت .

2 -یک دوست خوب شنونده است

کلید اصلی یک ارتباط متوازن، توجه هوشیارانه و گوش دادن به طرف مقابل است. کسانی که شنونده ی خوبی هستند، احساسات طرف مقابل را قبول دارند. این امر به این معنی است که حرف های طرف مقابل منطقی است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.