پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

وعده‌ها و اولویت‌های اعضای لیست” جمهور ” برای شورای شهر ششم

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

وعده‌ها و اولویت‌های اعضای لیست” جمهور ” برای شورای شهر ششم

۵۶۶ بازديد

وعده‌ها و اولویت‌های اعضای لیست” جمهور ” برای شورای شهر ششم https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/وعده‌ها-و-اولویت‌های-اعضای-لیست-جمهو/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/وعده‌ها-و-اولویت‌های-اعضای-لیست-جمهو/#respond اخبار ایران من Wed, 16 Jun 2021 19:18:09 0000 مردم و اجتماع گروهی از نامزدهای جمهوری خواه به منظور مدیریت این شهر در شورای ششم ابراز تمایل کردند. به گزارش اخبار ایران من ، رضا امیدوار تجریشی وی در راهپیمایی جمهوری خواهان ، که عصر چهارشنبه در شهر ولیعصر برگزار شد ، گفت: “من از گروهی از مشاوران و از شورایاران به اینجا آمده ام.” در نتیجه …

گروهی از نامزدهای جمهوری خواه به منظور مدیریت این شهر در شورای ششم ابراز تمایل کردند.

به گزارش اخبار ایران من ، رضا امیدوار تجریشی وی در راهپیمایی جمهوری خواهان ، که عصر چهارشنبه در شهر ولیعصر برگزار شد ، گفت: “من از گروهی از مشاوران و از شورایاران به اینجا آمده ام.” در نتیجه ، من معتقدم ما باید بیش از هر زمان دیگری از پتانسیل مشاوران در شورای شهر ششم نهایت استفاده را ببریم.

امیدوار تجریشی بر اساس مطالعات مالی خود گفت: هر اتفاقی که در این شهر می افتد نیاز به رونق اقتصادی دارد. در نتیجه من برای داشتن اقتصاد پایدار در شهرهای تهران و کاهش وابستگی این شهر به منابع خود به این سیاست اعتقاد و پایبند هستم.

وی همچنین گفت که توسعه همه حالت ها باید یکی از اولویت های شورای ششم باشد و افزود چه تعداد از افراد از پل صدر استفاده کرده اند. در حالی که اگر ما هزینه ساخت پل را در ساخت مترو از بین می بردیم ، امروز میلیون ها دقیقه از مردم تهران تحت تأثیر ترافیک قرار نمی گرفتند. در نتیجه ، من معتقدم که روند تأسیس شورای شهر ششم باید بر روی پروژه هایی باشد که بیشتر مردم به آن نیاز دارند.

سیدحسن موسوی یک نامزد جمهوری خواه در این مراسم گفت: “ما اعضای لیستی هستیم که مشارکت عمومی را تشخیص داده و به آن احتیاج داریم ، زیرا وقتی مردم کارهای بیشتری انجام می دهند ، نمایندگان خود را انتخاب می کنند و به سازمان هایی مانند شورای شهر ، دولت و سایر ادارات می روند.

موسوی ادامه داد: من به مردم تهران قول می دهم در صورت انتخاب ، در دسترس و پاسخگوی هر یک از آنها باشیم.

وی از مردم خواست به هر 21 عضو در لیست جمهوری خواهان رای دهند.

دولت فائزه یکی دیگر از کاندیداهای مورد حمایت جمهوری خواهان افزود: من در جنوب تهران به دنیا آمدم و درد نابرابری در کارهای بشردوستانه را درک می کنم.

وی ادامه داد: من ، به همراه سایر اعضای لیست جمهوری خواهان در تلاش برای رفع نابرابری در تهران هستیم. همه ما می دانیم که خوب نیست. مشکلات اقتصادی و اجتماعی دشوار است و ما مردم شما هستیم و از این بابت نگران هستیم ، اما من می خواهم شما جمعه بروید و با اقوام خود رأی دهید و سعی کنید تهران را یک شهر و یک شهر کنید.

محمدرضا شریفی یکی دیگر از کاندیداهای موجود در لیست “جمهوری” نیز با بیان اینکه بودجه بندی و هزینه های دولت را مهمترین چیز می دانند ، اظهار داشت: پول تهران نباید برای کارهای دیگر هزینه شود و برخی می خواهند شهرها را به نقطه آغاز پست های بالاتر تبدیل کنند.

شریفی افزود: تأمین تقسیم به موقع و شفافیت اقتصاد ما در اولویت شورای ششم شهر است.

خدیجه اختلاف داشت یکی دیگر از نامزدهای مورد حمایت جبهه اصلاحات در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز گفت: ما باید نیازهای مردم ، به ویژه ساکنان جنوب تهران را در نظر بگیریم. من سالها در مناطق 17 و 18 بوده ام و هنوز هم در آن زندگی می کنم ، بنابراین سعی خواهم کرد که کار را بین مردم تهران و کسانی که در مناطق محروم زندگی می کنند منصفانه توزیع کنم.

ما جواهری‌پور یک نامزد جمهوری خواه ، براساس مطالعات خود ، گفت: “ما همچنین باید به کمبود فضای یادگیری در شورای شهر توجه کنیم.” در نتیجه ، یکی از مهمترین کارهایی که هنگام رفتن به شورا انجام می دهم ، مراقبت از محیط یادگیری است و سپس محیط برای من بسیار مهم است.

افشین حبیب زاده رئیس کارگروه پنجم شورای شهر و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر در بیانیه ای گفت: ما مشتاقانه منتظر کار در تهران هستیم. علاوه بر این ، ما از بسیاری از اشتباهات گذشته اجتناب کرده ایم. من از مردم تهران می خواهم که در انتخابات میان دوره ای به همراه 21 عضو لیست جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای به علیرضا محجوب رأی دهند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/وعده‌ها-و-اولویت‌های-اعضای-لیست-جمهو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.