سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد

۵۷۲ بازديد

۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/ https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/#respond اخبار ایران من Thu, 17 Jun 2021 23:49:18 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/ براساس اطلاعات شبکه شما ، محمد جواد ظریف که برای شرکت در اجلاس مطالعات آنتالیا به ترکیه سفر کرده بود ، گفت: “من مدتها پیش به یک کنفرانس مطالعاتی دعوت شده ام.” من همچنین قول دادم که در کنفرانسی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد شرکت کنم. وی افزود: با حضور بسیاری از وزرای …

براساس اطلاعات شبکه شما ،

محمد جواد ظریف که برای شرکت در اجلاس مطالعات آنتالیا به ترکیه سفر کرده بود ، گفت: “من مدتها پیش به یک کنفرانس مطالعاتی دعوت شده ام.” من همچنین قول دادم که در کنفرانسی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد شرکت کنم.

وی افزود: با حضور بسیاری از وزرای خارجه منطقه و سایر کشورها در این اجلاس ، این دیدار به ما فرصت برگزاری جلسات را داده است. ما فردا و فردا با بورل و سایر مقامات دیدار می کنیم.

وزارت امور خارجه افزود: روز یکشنبه اولین اجلاس سه جانبه خود را در ایران ، ترکیه و افغانستان برگزار خواهیم کرد که برای مدتی برنامه ریزی کرده ایم تا با سه کشور به ویژه اوضاع منحصر به فرد امروز افغانستان سازگار شویم.

رئیس قوه قضاییه افزود: این سفر فرصتی عالی برای بحث در مورد موضوعات مهم امنیت محلی و برگزاری جلسات در جلسات روزمره است.

در مورد انتخابات ریاست جمهوری (فردا ، جمعه ، 19 ژوئن) ، وزارت امور خارجه گفت: “الحمدالله ، با ابتکار صفیر ، یک مرکز رأی گیری در آنتالیا وجود دارد و من در اینجا رأی خواهم داد.”

وی گفت: “همانطور که می دانید ، و دیروز سخنگوی وزارت امور خارجه نگرانی های خود را در مورد رئیس وزیر ابراز کرد. ما بیش از 235 شعبه در سراسر جهان ایجاد کرده ایم.

وی افزود: بر خلاف بحران کرونا و این واقعیت که در برخی کشورها مذاکرات بین سفرای ما و وزارت امور خارجه چندین ماه طول کشید تا ممنوعیت تجمع را به جای مقداری مخالف تغییر دهد ، الزامات رأی گیری انجام شد.

رئیس جاسوسی افزود: تنها جایی که آنها با ما موافق نبودند و ما از ایرانی ها و دولت کانادا شرمنده بودیم ، که علی رغم ادعای دموکراسی بودن و خدمت به مردم ایران ، داشتن صندوق رأی در کانادا را منع کردند. “

ظریف گفت: “ما 24 صندوق رای در ایالات متحده داریم و می توانیم همین كار را در كانادا نیز انجام دهیم.”

وی گفت: “در ایالات متحده ، ما تنها مواردی در نیویورک و واشنگتن داریم و مکان دیگری نداریم ، اما در 24 مکان ایالات متحده توانستیم صندوق های رای گیری بسازیم. متأسفانه ، با وجود بحث های متعدد در سازمان ملل و مأموریت های دو کشور ، دولت کانادا موافقت نکرد و اجازه صندوق رای را نداد.

ظریف ضمن عذرخواهی از شهروندان ایرانی مقیم کانادا گفت: “من همچنین از شهروندان ایرانی مقیم کانادا عذرخواهی می کنم ، اما به آنها اطلاع دهید که این امر به دلیل سهل انگاری یا سهل انگاری دوستان من نبوده بلکه به دلیل لجبازی بوده است. دولت کانادا برای جلوگیری از این. “

ظریف در پایان گفت: امیدواریم مردم با شرکت در روند رأی گیری روز ملی را گرامی بدارند.

https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.