سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

۵۵۱ بازديد

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود https://myirannews.ir/عمومی/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/ https://myirannews.ir/عمومی/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/#respond Wed, 06 Oct 2021 13:47:01 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/ علاقه اویسی به کمدی آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگانش او را مجبور به بازی کردند. در حالی که چهره ، قد و فرم او برای صحنه های بزرگ و همچنین نقشه های خشن و غیرقابل پیش بینی مناسب بود … خدا رحمتش کند. “بسیار ناراحت کننده است که مردی که بخشی از حافظه آدم …

علاقه اویسی به کمدی آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگانش او را مجبور به بازی کردند. در حالی که چهره ، قد و فرم او برای صحنه های بزرگ و همچنین نقشه های خشن و غیرقابل پیش بینی مناسب بود … خدا رحمتش کند. “بسیار ناراحت کننده است که مردی که بخشی از حافظه آدم را تشکیل داده است دیگر در جهان نیست و این بسیار تأسف آور است ، زیرا دیگر نمی توان مانند او پیدا کرد.”

به گزارش اخبار ایران من ، کاظم حاجیرزاد بازیگر و کارگردان ، در مکاتبات شفاهی در اخبار ایران من وی در مورد درگذشت فتحعلی اویسی گفت: “فتحعلی اویسی ، باهوش و مشهور ، باهوش و شاد ، از هر فرصتی برای خندیدن به اطرافیان استفاده کرد. سرگرم کننده و هیجان انگیزتر شدن محل کار در پیش روی او بود.

علاقه اویسی به کمدی آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگانش او را مجبور به بازی کردند. در مورد چهره ، قد و شکل او برای صحنه های بزرگ و همچنین طرح و شر مناسب بود. گاهی اوقات او بخشی از مردم عادی تگزاس را که هر هفته تیراندازی می کنند دوست دارد ، اما به دلیل شخصیت و شخصیتش که شامل عشق ، محبت و وفاداری است ، او به بازی علاقه مند شد.

رهبران دقیقاً می دانستند کجا باید بروند. هنرمندی که همیشه سرشار از طنز ، خنده و طنز است و استعدادش بی چون و چرا است ، چرا درگیر این ژانر نمی شود؟

شگفتی های فتحعلی اویسی در زندگی او نیز در تلویزیون نشان داده شد. این نه تنها خنده خوبی بود و باعث خنده دیگران شد ، بلکه صدای خوبی هم داشت. آواز او مثل واگن بود. واگنر خواننده پاپ بود و آقای اویسی نوشته های واگنر را در دوران دانشگاهی خود ، در ایران و ایالات متحده می خواند و کلمات او دقیقاً مشابه آنها بود.

در کمدی ، او در واقع حرفه خاص خود را رها کرد. آنچه هنرمند را تحت تأثیر قرار می دهد ، توانایی او در بازی به شیوه های مختلف است. او جوک و تاریخ مذهبی بازی می کرد. نقش او در “تنهاترین فرمانده” و “استان عشق” هرگز فراموش نخواهد شد. همانطور که هنر او در “داشتن و داشتن” و “شهر زیبا” منعکس نشده است.

خدا بیامرزدش. “بسیار ناراحت کننده است که مردی که بخشی از حافظه آدم را ایجاد کرد ، دیگر در جهان نیست و این بسیار تأسف آور است ، زیرا او دیگر مانند او یافت نمی شود.”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.