سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

جزئیاتی از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و پیام خزاعی

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

جزئیاتی از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و پیام خزاعی

۵۵۴ بازديد

جزئیاتی از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و پیام خزاعی https://moonnews.ir/جزئیاتی-از-افتتاحیه-جشنواره-فیلم-کودک/ Fri, 08 Oct 2021 12:55:10 0000 هنری و فرهنگی https://moonnews.ir/جزئیاتی-از-افتتاحیه-جشنواره-فیلم-کودک/ همچنین پیامی از سوی معاون وزیر و رئیس موسسه سینمایی منتشر شد که جزئیات مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را اعلام کرد. به گزارش ماه نیوز ، متن پیام رئیس انجمن سینمایی ، محمد خزاعی به شرح زیر است: «خداوند متعال را شاکرم که سی و چهارمین جشنواره …

همچنین پیامی از سوی معاون وزیر و رئیس موسسه سینمایی منتشر شد که جزئیات مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را اعلام کرد.

به گزارش ماه نیوز ، متن پیام رئیس انجمن سینمایی ، محمد خزاعی به شرح زیر است:

«خداوند متعال را شاکرم که سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در شرایطی فعالیت خود را آغاز می کند که به برکت فرهنگ انقلاب اسلامی از یک سو ، شاهد رشد و تعالی فیلمسازان تازه کار در این زمینه بوده ایم. ارتقاء مخاطب.

به یاد جوان جنگجو ایذه ، علی لندی ، که با اشراف و شجاعت ، به همراه دیگر شهدای این سرزمین ، مدال طلای جدیدی از افتخار بشریت را به نام خود در تاریخ ایثارگری این کشور واریز کرد. ، از این رویداد فرهنگی استقبال کرد. ما می رویم

در سایه تحریم های ظالمانه نظام سلطه بر جهان ، از هنرمندانی که همچنان با خلق آثاری سرشار از عشق و پاکی ، بذر شادی و امید را در قلب کودکان و نوجوانان خلق می کنند ، تشکر می کنم و مظلومیت مردم بزرگ را صدا می کنم. از ایران فیلمسازان متعهد ایران اسلامی با وجود همه سختی های زندگی ، مطمئناً در این سالها دین خود را با کمترین انتظار و انتظار حفظ کرده و آبادانی منطقه را بسیار افزایش داده اند.

در مرحله دوم انقلاب اسلامی در ایران ، امیدواریم تجربه فیلمسازان جوان و جوان مانند گذشته با افتخارات ارزشمندی در داخل و خارج از کشور همراه باشد و نقش عمده ای در معرفی سینمای ایران داشته باشد. جهان ، این یک نقشه راه خوب برای آینده سینما است.

در نهایت ، امیدوارم با تعامل با سینماگران ، در آینده ای بسیار دور ، سینمای عادلانه تر ، انسانی تر و عالی تری را برای کودکان و نوجوانان توسعه دهیم. “

****

بر اساس این گزارش ، مدیر مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم اصفهان برای کودکان و نوجوانان مراسم این مراسم را تشریح کرد. این مراسم به صورت زنده از شبکه اصفهان و سکوی «تیوا» و صفحات رسمی جشنواره ، آپارات و اینستاگرام پخش می شود.

سعید نصر ، مدیر افتتاحیه این دوره از جشنواره گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره کودک امروز جمعه 16 مهرماه ساعت 18:15 به مدت 130 دقیقه با اجرای محمد سلوکی آغاز می شود. این مراسم همچنین میزبان گروه جناب خان خواهد بود.

مدیر این مراسم با اشاره به حضور گروه های هنری فعال در حوزه کودک و نوجوان ، افزود: با توجه به شعار جشنواره امسال که “سرزمین سینمای تخیل” است ، گروه های کودک و نوجوان دوره ای از 10 دقیقه با ترکیبی از هنر ، موسیقی و نمایش.

وی با بیان اینکه دعوت از نوازندگان کودک و نوجوان برای یک قسمت از مراسم افتتاحیه در دستور کار قرار دارد ، گفت: تفاوت این قسمت از برنامه با سال های گذشته در استفاده از قطعات موسیقی محبوب به رهبری ارکستر احسان عباسی بود. عملیات مرکب. همچنین ، برگزاری ارکستر در یکنواختی و سبک لباس متفاوت است.

وی همچنین به دو بخش مذهبی و ارزشی که در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده بود اشاره کرد و گفت: یکی از این بخش ها به کرونا می پردازد که با رویکرد بین المللی ارائه می شود. دومین مورد در این بخش به شکل هنری و با تعامل مخاطبان داخلی است که با موضوع “پروانه ها از شعله نمی ترسند” صورت می گیرد. مجسمه های چهره و قهرمانی وی در سال جاری به اشکال مختلف در سالن افتتاحیه به یادبود و حفاظت از قهرمان جوان فداکار علیزه ، شهید علی لندی نمایش داده شده است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان تحت حمایت علیرضا تابش از 16 تا 21 اکتبر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) با شعار “سینما ، سرزمین فانتزی” برگزار می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.