سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

حق همسایگی را با آذربایجان و ترکیه ادا کرده ایم

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

حق همسایگی را با آذربایجان و ترکیه ادا کرده ایم

۵۵۵ بازديد

حق همسایگی را با آذربایجان و ترکیه ادا کرده ایم https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حق-همسایگی-را-با-آذربایجان-و-ترکیه-ادا-ک/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حق-همسایگی-را-با-آذربایجان-و-ترکیه-ادا-ک/#respond Fri, 08 Oct 2021 21:24:48 0000 مردم و اجتماع اخبار ایران من / اردبیل سخنگوی مقام معظم رهبری منطقه و امام جمعه پنجم اردبیل گفت: «ایران استقلال خود را از جمهوری آذربایجان و ترکیه اعمال کرده است. آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان فواید ماه های محرم و صفر تصریح کرد: ترک ماه محرم و صفر برای …

اخبار ایران من / اردبیل سخنگوی مقام معظم رهبری منطقه و امام جمعه پنجم اردبیل گفت: «ایران استقلال خود را از جمهوری آذربایجان و ترکیه اعمال کرده است.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان فواید ماه های محرم و صفر تصریح کرد: ترک ماه محرم و صفر برای عاشقان اهل بیت مانند خروج از یک کارخانه بزرگ است.

وی افزود: با صدای این ماه ، آنچه به دست می آید تولد دوباره و خاموش شدن آتش جهنم است.

روز جمعه امام اردبیل گفت: مهم این است که پاداش و عزت الهی را حفظ کنیم و با امام حسین خداحافظی نکنیم زیرا کربلا یک شیوه زندگی است که باید در همه تجربیات ما و غم امام حسین دوم وجود داشته باشد. به ماه محرم و صفر کشته می شود.

عاملی در مورد تحولات اخیر بین ایران و آذربایجان گفت: در دوران رژیم قره باغ ، ایران نماینده آذربایجان بوده و از هر طریقی از آذربایجان حمایت کرده و سخاوت خود را به این کشور بخشیده است.

وی گفت: حفاظت از حقوق ، رعایت قوانین و قوانین قرآن و حقوق همسایگان ما را ملزم به حمایت و حمایت از آذربایجان کرد ، به طوری که در اولین جنگ قره باغ ، کمک های ایران واقعاً جان صدها نفر را نجات داد. هزاران نفر

روز جمعه ، امام اردبیل با تشریح حمایت ایران از آذربایجان گفت: «در جنگ اخیر ، ایران نیز نقش اساسی را ایفا کرده است.

عاملی افزود: “در حالی که قره باغ در حال فعالیت است ، من از آذربایجان دفاع می کنم ، بنابراین سفیر آذربایجان به اردبیل آمد و از درخواست رئیس جمهور آذربایجان برای رفتن به مسجد حیدر باکو ، که یک مسجد بسیار مهم است ، به من اطلاع داد ، اگرچه من این کار را نکردم. خوب انجام بده “

وی با توجه به مشکلاتی که آذربایجان در سفر تریلرهای ایرانی ایجاد کرده است ، گفت: “یافتن آذربایجان در مسیر بیله سوار به نخجوان به مدت 25 سال دشوار است ، اما او اجازه نداد تریلرهای ما چند مایل به سمت ما حرکت کنند. از ایران به ارمنستان ارسال شد.

اردبیل روز جمعه در توضیح نقش بازیگران مرزی ، گفت: در اینجا ، ایران و آذربایجان باید بفهمند که قدرت های بزرگ منطقه در تلاش برای سوزاندن هستند. دشمنان ایران در حال طراحی همه تحریم های اقتصادی علیه ایران هستند.

“سه هفته پیش ، ایالات متحده گفت که مهلت مذاکرات با ایران رو به اتمام است. ایران باید فوراً به مذاکرات بازگردد و ظرف چند روز اوضاع در قفقاز گرم می شود.

وی در پایان گفت: در نهایت ، قانون نخست وزیر ، که اخیراً در آذربایجان وضع شده است ، تا آذربایجان پیش رفته است ، جایی که هیچ تهدیدی وجود ندارد و معظم له سعی می کند ماهیت طبیعی تری را بیان کند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حق-همسایگی-را-با-آذربایجان-و-ترکیه-ادا-ک/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.