سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

اجرای طرح معافیت برای سربازان غایب از خدمت

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

اجرای طرح معافیت برای سربازان غایب از خدمت

۵۵۸ بازديد

اجرای طرح معافیت برای سربازان غایب از خدمت https://moonnews.ir/اجرای-طرح-معافیت-برای-سربازان-غایب-از-خ/ Tue, 12 Oct 2021 13:09:49 0000 اجتماعی https://www.moonnews.ir/اجرای-طرح-معافیت-برای-سربازان-غایب-از-خ/ ماه نیوز / سیستان و بلوچستان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از آزادی سربازان مفقود شده در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش ماه نیوز – حجت الاسلام و المسلمین بهرامی افزود: در اجرای طرح بازگشت به گاه تا کنون 40 هزار سرباز غایب از خدمت …

ماه نیوز / سیستان و بلوچستان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از آزادی سربازان مفقود شده در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ماه نیوز – حجت الاسلام و المسلمین بهرامی افزود: در اجرای طرح بازگشت به گاه تا کنون 40 هزار سرباز غایب از خدمت خود را به مراجع قضایی سراسر کشور معرفی کرده اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: در این طرح ، پس از ذکر سازمان های قضایی و بازگشت به خدمت ، سربازان در صورت موافقت یگان خدمتی از معافیت کامل از مجازات غیبت برخوردار می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح در قالب چهار برنامه محوری برای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح افزود: این برنامه ها در استان سیستان و بلوچستان دستاوردهای قابل توجهی دارد.

در این مراسم که فرماندهان نظامی و انتظامی و استانداران سیستان و بلوچستان حضور داشتند ، ابوالفضل محقلی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات پاک رئیس قبلی تقدیر کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.