یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

عمران‌خان و سردار باقری تحکیم همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

عمران‌خان و سردار باقری تحکیم همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند

۵۴۶ بازديد

عمران‌خان و سردار باقری تحکیم همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند https://myirannews.ir/عمومی/عمران‌خان-و-سردار-باقری-تحکیم-همکاری/ https://myirannews.ir/عمومی/عمران‌خان-و-سردار-باقری-تحکیم-همکاری/#respond Wed, 13 Oct 2021 14:16:58 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/عمران‌خان-و-سردار-باقری-تحکیم-همکاری/ بر اساس اطلاعات شبکه شما ، به گزارش ایرنا ، سردار محمد باقری امشب عازم پایگاه نظامی ایران در اسلام آباد است تا با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کند. در این دیدار مقامات دولت پاکستان از جمله وزیر دفاع و دیگر مقامات نظامی پاکستان و همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر ایران در پاکستان …

بر اساس اطلاعات شبکه شما ،

به گزارش ایرنا ، سردار محمد باقری امشب عازم پایگاه نظامی ایران در اسلام آباد است تا با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کند.

در این دیدار مقامات دولت پاکستان از جمله وزیر دفاع و دیگر مقامات نظامی پاکستان و همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر ایران در پاکستان و سرهنگ مصطفی قنبرپور از نظامیان ایرانی در پاکستان حضور داشتند.

عمران خان در بزرگداشت دیدار خود با آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور ایران در ماه گذشته در حاشیه اجلاس شانگهای در شهر دوشنبه ، بر تعهد دولت پاکستان در توسعه روابط با ایران ، به ویژه در زمینه های مرزی ، اقتصادی ، نظامی و … امنیت. ..

سردار باقری بر اساس سخنرانی اصلی خود امروز با رئیس ستاد ارتش و فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان ، می خواهد روابط بین دو همسایه را تقویت کند که در سال های اخیر پیشرفت هایی از جمله امنیت مرزها دیده شده است.

رئیس ستاد ارتش و نخست وزیر پاکستان در مورد تحولات اخیر در امنیت منطقه ، دولت اسلامی و به ویژه وضعیت افغانستان تبادل نظر کردند.

عمران خان تأکید کرد که بحران در افغانستان حل نشده است و باید یک دولت ائتلافی با حمایت همه گروه های داخلی در این کشور تشکیل شود.

سرلشکر محمد باقری ، رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، عصر سه شنبه همزمان با سرپرستی گروهی از شبه نظامیان ارشد برای تقویت همکاری با پاکستان وارد اسلام آباد پایتخت این کشور شد. به

سردار باقری در نشست ویژه امروز با ژنرال باجوا ، فرمانده ارتش و ژنرال ندیم رضا ، فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار کرد.

https://myirannews.ir/عمومی/عمران‌خان-و-سردار-باقری-تحکیم-همکاری/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.