یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

همه چیز درباره «یگان ویژه» در ایران

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

همه چیز درباره «یگان ویژه» در ایران

۵۹۶ بازديد

همه چیز درباره «یگان ویژه» در ایران https://myirannews.ir/عمومی/همه-چیز-درباره-یگان-ویژه-در-ایران/ https://myirannews.ir/عمومی/همه-چیز-درباره-یگان-ویژه-در-ایران/#respond Thu, 14 Oct 2021 14:17:48 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/همه-چیز-درباره-یگان-ویژه-در-ایران/ روز پلیس برای اولین بار در زمان سردار سیف اللهی ، دومین رئیس ناجا وارد تقویم شد. در آن زمان ، 27 ژوئیه به عنوان روز پلیس در کشور تعیین شد و هفته ای که تاریخ آن اعلام شد ، هفته ناجا بود. به گزارش اخبار ایران من ، روزنامه “فرهیختگان” گزارش داد: از سال …

روز پلیس برای اولین بار در زمان سردار سیف اللهی ، دومین رئیس ناجا وارد تقویم شد. در آن زمان ، 27 ژوئیه به عنوان روز پلیس در کشور تعیین شد و هفته ای که تاریخ آن اعلام شد ، هفته ناجا بود.

به گزارش اخبار ایران من ، روزنامه “فرهیختگان” گزارش داد: از سال 1378 به درخواست پلیس و تأیید رئیس پلیس ، هفته نیروی انتظامی از تیر به آنلاین تغییر یافت. در این هفته ، پلیس سعی می کند خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد و آنها را از وظایف خود آگاه کند. با این حال ، در این هفته ، پلیس راه هایی را برای بسیج جامعه ، از جمله عفو ، در نظر گرفته است.

با افزایش روزنامه نگاران ، به ویژه کلانتری ها ، برنامه های مختلف با هدف عموم مردم و دیگر عناصر جنایتکار به ویژه برنامه ها ، تله فیلم ها ، نوارهای ویدئویی ، تبلیغات و استعفا یا عفو کسانی که پلیس ندارند ، فراموش شده است. به بدیهی است که عفو مضاعف امسال در هفته ناجا ، خبر خوبی بود که در روزهای سخت کرونا ، کمک به رانندگانی که جریمه آنها افزایش یافته بود ، می تواند مبالغی باشد.

پلیس جمهوری اسلامی ایران متشکل از افسران مختلف پلیس است که هریک نقش ویژه ای دارند. مانند پلیس هوشمند ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، بین المللی ، گذرنامه ، افسران ویژه پلیس و غیره.

در مرحله بعد ، ما سعی کردیم گروه خاصی را از اسب سواران و نوزادان گرفته تا کسانی که به این رویداد آمده بودند ، راه اندازی کنیم.

تاریخچه تشکیل واحدهای ویژه

داوطلب مردمی و کمیته های انقلابی که تا پایان جنگ جمع شدند ، بنیانگذار نیروهای ویژه شدند. او به عنوان “لشکر 28 روح خدا” خدمت می کرد و در طول دفاع حدود 1200 شهید داد. تقریباً دو سال پس از جنگ ، گروه به مأموریتی در جنوب شرقی کشور برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر اعزام شد ، اما در سال 1970 ، یگان ویژه ای راه اندازی کرد که اکنون می توانید مشاهده کنید. مهمترین فعالیت در این جلسه بحث مدیریت تعارض و کار مدیریت تعارض است. همچنین یک بخش ویژه در بخش ویژه ای به نام Nupo وجود دارد که در عملیات های تروریستی و نجات آموزش دیده است و دارای تجهیزات عالی و مهارت های پیشرفته بر اساس تیراندازی ، تناسب اندام و قدرت است. مرحله اول ، آشوب و آشوب جای پلیس را می گیرد. کلانتری باید آنها را اصلاح کرده و آنها را راهنمایی کرده و اخطار دهد. مرحله دوم یک واحد پشتیبانی است که در دست پلیس منطقه است و لباس ابری بر تن دارد. اگر آنها نتوانند کنترل کنند و نتوانند کنترل کنند ، در مرحله سوم ، یک تیم ویژه برای انجام وظیفه می آید. از عوامل نوپو به هیچ وجه در تروریسم استفاده نمی شود و فقط برای گروه های تروریستی قابل مشاهده است.

مقامات ویژه

هماهنگی ویژه در مورد فرماندهان نظامی ، آنها تحت کنترل ستاد ناجا هستند. پایه و اساس واحدهای ویژه در تهران است.
گروه ویژه ناجا شامل گروه های کاری و مراقبتی در تهران و سایر نقاط کشور است:

گروه اول (تیپ امیرالم’منین) ؛ دفتر مرکزی آن در تهران و مناطق عملیاتی آن در سراسر کشور است.

لشکر دوم (تیپ موسی بن جعفر) ؛ دفتر مرکزی آن در تهران و مناطق عملیاتی آن در سراسر کشور است.

شخص ثالث (تیپ امام حسین) ؛ دفتر مرکزی آن در تهران و مناطق عملیاتی آن در سراسر کشور است.

واحد تهران بزرگ (تیپ امام خمینی) ؛ دفتر مرکزی آن در تهران است و منطقه ای که در آن فعالیت می کند تهران بزرگ است

بخش ویژه دستورالعمل های ویژه مبارزه با غرب استان تهران

بخش راهنمای تدریس ویژه منطقه شرق تهران

بخشی ویژه در وسط تمام نقاط کشور

راههای ورود واحدهای ویژه در بحران

رویکرد نیروهای ویژه برخورد با نوع هوشمند است ، به این معنی که مدیران میدانی از این سه روش استفاده می کنند. بخش اول مرحله محدودیت است. در این میان ، آنها در تلاش هستند تا مسئله را از طریق موانع درگیری و درگیری حل کنند. دوره موانع مهمترین بخش از چهار استراتژی موفق است. سرپرستان و تیم ها با شکیبایی در حال تلاش برای متفرق کردن مجرمان با استفاده از ممنوعیت فعالیت خود هستند. قسمت دوم قسمت نرم است. در حال حاضر فرهنگ محلی در آتش است و اقدامات پیشگیرانه م workingثر واقع نمی شود و بزرگسالان گاهی اوقات از ابزارهایی مانند توپ رنگ ، تفنگ پلاستیکی ، آب پاش و رنگ استفاده می کنند. مرحله سوم مرحله نهایی است. از آنجا که اقدامات قبلی م effectiveثر نبودند ، ارشد به هسته نگاه می کند و با استفاده از ابزار ، بررسی سیستماتیک و نظم ، عمل را اصلاح می کند. در فعالیتهای گروهی خاص ، لازم نیست تشویق ابتدا به شما آسیب برساند و سپس صدمه ای نبیند. بنابراین ، سایت باید از نظر هزینه کم و هزینه زندگی و سرمایه گذاری تحت نظارت باشد.

نوپو یک افسر پلیس بسیار محبوب است

در نیروهای ویژه ، واحدهای مختلفی برای مأموریت های ویژه ایجاد می شود ، اما در بین این گروه ها ، نوپو یکی از بهترین سازمان های نیروهای ویژه است که برای دو ماموریت ضد تروریسم یا آزادی زندانیان سازماندهی و سازماندهی شده است. از سال 1994 ، حدود 50 عملیات قاچاق انسان توسط این نهاد انجام شده است ، اما نه از نظر سیاسی یا امنیتی ، بلکه در نتیجه اختلافات اقتصادی ، خانوادگی ، قاچاق و مواد مخدر انجام شده است ، که در آن به همه مجرمان آسیبی نرسیده است. افرادی که می خواهند به صورت تیمی کار کنند باید مهارت و آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند ، نه تنها در صورت بروز درگیری به سلاح نیاز دارند ، بلکه باید از مهارت های منحصر به فردی که در ورزش کاراته آموخته اند نیز استفاده کنند. در مورد سلاح ها ، آنها باید در استفاده از انواع سلاح ها مهارت داشته باشند ، نه تنها سلاح های سازمانی بلکه نحوه استفاده از هر گونه سلاح در محل کار ، آنها باید در صورت لزوم از مهارت استفاده کنند. از آنجا که گاهی اوقات ممکن است به دلایلی یک ابزار گروهی در گروهی موجود نباشد ، در صورت تماس با سایر ابزارها باید فوراً از آن استفاده کنند.

اما دستیاران نوپو باید نحوه برخورد با انفجارها را بدانند ، به همین دلیل آنها باید در مورد وسایل الکترونیکی اطلاعاتی داشته باشند. آنها باید توانایی برخورد با هرگونه سلاح یا ابزاری را در عملیات داشته باشند ، نحوه استفاده یا توقف آن را بدانند.

فرمانده یگان نوپو باید در تیراندازی مهارت داشته باشد تا اگر بخواهد به هدف خود درست ضربه بزند ، شوت او به درستی کار نکند و بلافاصله بیش از حد از شوت استفاده نکند.

تجهیزات ویژه منطقه ای ایران است

سردار حسن کرمی در زمینه جنایت که از اهمیت بالایی برای پلیس برخوردار است ، گفت: نیروهای ویژه هیچ نقش مستقیمی در مبارزه با تروریست ها ندارند ، مگر اینکه فرمانده انتظامی منطقه از نیروهای ویژه درخواست کند.

وی همچنین در مورد چگونگی ارتقاء تاب آوری و تاب آوری متخصصان و تسهیل کنندگان صحبت کرد و گفت: اردوهای جهادی که توسط واحدهای سراسر کشور اداره می شود ، مانند توسعه جامعه ، برنامه های ایمن سازی و غیره ، صبر نمایندگان را افزایش می دهد. یکی از اولین قربانیان بلایایی مانند زلزله و سیل. تاکید ما بر اردوهای جهادی و ارزشهای مذهبی و تشریفاتی با صبر بیشتر شده است و مقامات از روشهای مختلفی برای این کار استفاده کرده اند. » سردار کرمی در پاسخ به این س ifال که آیا کمبود نیرو یا تجهیزات در منطقه وجود دارد ، گفت: نیروهای ویژه همیشه در خط مقدم ارتش هستند. در حال حاضر پروژه های تخصصی مسکن در فهرست بیست و یکمین سالگرد در کشور قرار دارد.

رئیس نیروهای ویژه در پاسخ به نقش زنان در نیروی ویژه پلیس گفت: “زنان در نیروهای ویژه برای طبقه کارگر کار می کنند. لیگ زنان دو سال پیش تأسیس شد و در 9 کشور جهان فعالیت می کند. از بال زنان برای راهنمایی و هدایت آنها. “

مدیران واحدهای ویژه

توسعه سواره نظام در ماه مه 2013 آغاز شد. پلیس کار خود را با خرید 10 اسب از بندر ترکمنستان و آموزش پلیس آغاز کرد. اسبهای ویژه پلیس ترکمن ، عرب ، کرد و دو اسب فیریزین هستند.

افسران پلیس ایرانی (سواره نظام) که برای استفاده برای “ضد شورش” طراحی شده اند ، دوره های آموزشی را برای عموم مردم راه اندازی کرده اند.

این دستگاه مسئولیت های زیادی دارد ، اما شامل کنترل منطقه ، مشارکت در فرمان و نظارت و همچنین افزایش فعالیت بدنی برای سرپرستان است. این دستگاه در سالهای آینده در یک محیط رسمی توسط دادگاه آزادی مورد استفاده قرار می گیرد و در بحران کنونی مورد استفاده قرار نمی گیرد. زیرا اسب ها نیاز به آموزش دارند و ارتباط با اسب در اینجا ذکر شده است.

شرایط

ماموریت های نیروهای ویژه به سه دسته مختلف تقسیم می شوند:

قدیسین: در همه موارد ، هیچ اتفاقی نیفتاده است که آرامش جامعه را مختل کند و همه سازمانها مشغول فعالیتهای روزانه خود هستند. در این مورد ، نقش تیم در حفظ صلح و امنیت در محیط رقابتی محدود است.

شرایط سیاه: در موارد شدید دیگر جنایات ، جنایات و جنایاتی که صلح و امنیت جامعه را تهدید می کند در سال های اولیه است و گروه های گروه باید از سایر گروه های درگیر حمایت کننده و حمایت کننده باشند. نمونه هایی از این موارد شامل کمک به افراد در معرض بلایای طبیعی ، کمک در حمل و نقل ، آزادی زندانیان و برخورد با تروریست ها است.

اشیاء زرد و قرمز: در هر دو مورد ، نیروی انتظامی و حفاظت عمومی به دلیل فعالیت های جنایتکارانه و نارسایی توسط نیروهای امنیتی تحت نظارت قرار نمی گیرند و جان و مال شهروندان در خطر است. وجود شورش های عمده و برنامه ریزی شده علیه دولت و دولت یکی از نیروهایی است که نیروهای مسلح برای مداخله و مبارزه با آن نیاز دارند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/همه-چیز-درباره-یگان-ویژه-در-ایران/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.