یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

در دوره سرماخوردگی می توان ورزش کرد؟

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

در دوره سرماخوردگی می توان ورزش کرد؟

۵۹۷ بازديد

در دوره سرماخوردگی می توان ورزش کرد؟ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/در-دوره-سرماخوردگی-می-توان-ورزش-کرد؟/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/در-دوره-سرماخوردگی-می-توان-ورزش-کرد؟/#respond Sun, 17 Oct 2021 21:38:54 0000 مردم و اجتماع گرمای صبحگاهی ، هوای سرد و سایر بیماریهای تنفسی پنهان هستند: آنفولانزا! به گزارش اخبار ایران من ، در 18 ماه گذشته و شروع بیماری کووید در انگلستان ، میزان آنفولانزا به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، اما بازگشایی جمعیت و بازگشت به سر کار ، آنفولانزا و آنفولانزا بازگشته است که به گفته …

گرمای صبحگاهی ، هوای سرد و سایر بیماریهای تنفسی پنهان هستند: آنفولانزا!

به گزارش اخبار ایران من ، در 18 ماه گذشته و شروع بیماری کووید در انگلستان ، میزان آنفولانزا به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، اما بازگشایی جمعیت و بازگشت به سر کار ، آنفولانزا و آنفولانزا بازگشته است که به گفته برخی افراد با گلو درد ، بینی بسیار سریع “سردترین” بینی بوده است.

هنگام سرماخوردگی ، آخرین چیزی که به ذهن شما می رسد ورزش است. به غیر از این ، “استراحت و خواب” در خط مقدم مفهوم سیستم پزشکی بریتانیا برای بهبودی از سرماخوردگی قرار دارد.

با این حال ، اگر قصد ورزش دارید ، عدم توانایی تمرین برای روزها یا هفته ها می تواند بسیار خسته کننده باشد. بنابراین این س isال مطرح می شود که آیا می توان در حین بهبودی از بیماری به ورزش ادامه داد؟

دکتر می گوید: ورزش هنگام بیماری مزایا و معایبی دارد. جف فاستر ، پزشک عمومی پزشک عمومی. خبر خوب این است که اگر آبریزش بینی و سر دارید و احساس تنبلی می کنید ، ورزش می تواند ترشحات را از بین ببرد ، قفسه سینه و بینی شما را باز کرده و متابولیسم شما را تسریع کند. ورزش اشتها را تحریک می کند و به خواب بهتر کمک می کند و با تحریک ترشح اندورفین ، شما را خوشحال می کند.

وی افزود: از سوی دیگر ، مشکل این است که حرکت بازی (در زمان بیماری) باعث اختلال در سیستم ایمنی و سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین سرکوب بی مورد سیستمی که از قبل آغاز شده است. به عنوان مثال ، اگر بیمار نیستید ، عبور هوا از بینی و بینی دشوار است و ممکن است با افزایش دما احساس گرما کنید. در این مورد ، نوشیدن بیش از حد می تواند مضر باشد و بیماری را تشدید کند.

دکتر. زاندرا میدلتون ، بنیانگذار انجمن سلامت ادیو نیز با تأکید بر این نکته که ورزش در هنگام بیماری انرژی حیاتی را “مختل” می کند و سیستم ایمنی بدن را “ضعیف” می کند ، از این نکته حمایت می کند.

میدلتون گفت: “ورزش باعث ترشح هورمون های استرس می شود که سیستم ایمنی بدن را پایین می آورد.” این تداخلات می تواند عوارض ناشی از سرماخوردگی شما را ایجاد کند یا بهبودی را برای شما دشوار کند.

او می افزاید: “همیشه بهتر است به بدن خود گوش دهید تا بازی کنید.” به ویژه در روزهای اولیه آنفولانزا ، که اغلب با تب همراه است. پس از پایان تب ، ممکن است به ورزش بازگردید ، اما بهتر است به بدن خود زمان اضافی – مثلاً پنج روز – بدهید تا از شر بسیاری از عوارض دیگر سرماخوردگی خلاص شوید. به طور منظم به طور منظم ورزش کنید تا به خود آسیب نرسانید.

اگر مصمم هستید که ورزش را صبح ادامه دهید ، تحقیقات نشان داده است که فعالیت بدنی منظم می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

گزارشی که در مجله Sport and Health Science منتشر شده است بیان می کند که عدم تحرک سیستم ایمنی بدن را پایین می آورد ، در حالی که پیاده روی روزانه 30-60 دقیقه در روز سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اگر می توانید ، 15 دقیقه پیاده روی در خارج می تواند سرماخوردگی را درمان کند ، میدلتون می گوید.

وی گفت: “در حالی که روزانه 10،000 پیاده روی خوب است ، یک مطالعه نشان می دهد که حدود 4500 ملاقات در روز ، به ویژه برای افراد مسن ، به سلامت کمک می کند.” به همین دلیل مهم است که بیش از حد واکنش نشان ندهیم.

میدلتون می گوید: “برای اینکه ببینید آمادگی پیاده روی یا شروع مجدد ورزش را دارید ، بهتر است چند پله را صعود کنید.”

وی توضیح می دهد: “اگر بتوانید بدون سرفه ، سرگیجه یا تنگی نفس از چند پله بالا بروید ، می توانید 15 دقیقه راه بروید.” بنابراین این پیاده روی را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید بعد از آن خسته شوید. اگر از سلامت کامل برخوردار هستید ، فعالیت خود را به 30 دقیقه افزایش دهید و سپس به روال عادی ورزش خود بازگردید.

به گفته وی ، مهم است که بازگشت اولیه شما به تمرین تنها با 50 درصد از انرژی و حجم قبلی شما انجام شود تا به بدن شما ضربه نزند. بدن شما در طول بیماری شما رو به زوال است و شما در گرما با بیماری مبارزه می کنید ، به همین دلیل مهم است که ابتدا از خود مراقبت کنید. افزایش دما به شل شدن مجدد ماهیچه ها کمک می کند. استراحت کوتاه در حین ورزش نیز کمک می کند.

به گزارش ایندیپندنت ، کارشناسان می گویند این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که بدن شما برای رهایی از این بیماری چقدر باید تنفس کند. راه حل این امر این است که در صورت سرماخوردگی و سرفه یا مشکلاتی که نیازی به پزشک ندارید ، احتمالاً ورزش خطرناک نیست. اما اگر مشکلات سلامتی دیگری مانند سرماخوردگی معمولی ، کوویدیوم ، دستگاه گوارش یا گلودرد دارید ، آرام باشید و بدن خود را بیش از حد کار نکنید.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/در-دوره-سرماخوردگی-می-توان-ورزش-کرد؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.