یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فروش فراتر از انتظار نقاشی رشته‌رشته شده «بنکسی»

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

فروش فراتر از انتظار نقاشی رشته‌رشته شده «بنکسی»

۶۰۳ بازديد

فروش فراتر از انتظار نقاشی رشته‌رشته شده «بنکسی» https://myirannews.ir/فرهنگی/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشی-رشته‌رشته/ https://myirannews.ir/فرهنگی/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشی-رشته‌رشته/#respond Fri, 15 Oct 2021 08:14:54 0000 فرهنگی https://myirannews.ir/فرهنگی/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشی-رشته‌رشته/ نقاشی بنکسی “دختر و بادکنک بنکسی” “بنکسی” ، که زمانی زهی بود ، چندین بار با قیمت قابل مقایسه در بازار فروخته شد. به گزارش اخبار ایران من و نوشته گاردین ، ​​یکی از پرتره های “بنکسی” ، هنرمند سرشناس خیابانی ، به قیمت 18.5 میلیون پوند در بازار به فروش رسید. این عکس که …

نقاشی بنکسی “دختر و بادکنک بنکسی” “بنکسی” ، که زمانی زهی بود ، چندین بار با قیمت قابل مقایسه در بازار فروخته شد.

به گزارش اخبار ایران من و نوشته گاردین ، ​​یکی از پرتره های “بنکسی” ، هنرمند سرشناس خیابانی ، به قیمت 18.5 میلیون پوند در بازار به فروش رسید.

این عکس که عکس “دختر و بادکنک” است ، پس از شلیک در دیدگان همه در تبلیغات قبلی به “عشق در سطل زباله” معروف شد.

این محصول در بازار اخیر ساتبی در لندن به قیمت 18.582 میلیون دلار فروخته شد ، اگرچه هزینه برآورد شده پروژه حدود 4 تا 6 میلیون دلار بود.

این هنر قبلاً در بازار 1 میلیونی ساتبیز در سال 2018 به یک زن اروپایی ناشناس فروخته شده بود. در آن سال ، به محض فروش اثر ، زنگ به صدا در آمد و رنگ خودآموز بود. در نهایت تنها قسمتی از رنگ که بادکنک قرمز در آن نشان داده شده بود باقی مانده بود.

نقاشی “دختر کوچک و بادبادک قرمز” ، که دختری را در نزدیکی بادکنکی قرمز رنگ به شکل قلب نشان می دهد ، برای اولین بار در دیوار خیابانی در شرق لندن دیده شد و از آن پس چندین بار تجدید چاپ شد.

اگرچه نام “بنکسی” به عنوان یکی از معروف ترین حروف در جهان شناخته می شود ، اما هویت خاخام مشخص نیست. آثار این هنرمند بر مسائل سیاسی مانند تغییرات آب و هوا ، جنگ ، توجه غیرمجاز و شرایط بحرانی متمرکز است.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/فرهنگی/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشی-رشته‌رشته/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.