یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تولد فرانکی – اخبار ایران من

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

تولد فرانکی – اخبار ایران من

۵۹۸ بازديد

تولد فرانکی – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/تولد-فرانکی-اخبار-ایران-من/ https://myirannews.ir/عمومی/تولد-فرانکی-اخبار-ایران-من/#respond Mon, 18 Oct 2021 14:37:44 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/تولد-فرانکی-اخبار-ایران-من/ ژان کلود وندم معروف به “فرانکی” امروز در سال 1960 در بروکسل بلژیک متولد شد. به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه وابستگی او با آن کلمات نوشت: «گفته می شود که او کاراته را از کودکی آغاز کرده است و همچنین گفته می شود که در همان سالهای پسر و نوجوان ، مسابقات …

ژان کلود وندم معروف به “فرانکی” امروز در سال 1960 در بروکسل بلژیک متولد شد.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه وابستگی او با آن کلمات نوشت: «گفته می شود که او کاراته را از کودکی آغاز کرده است و همچنین گفته می شود که در همان سالهای پسر و نوجوان ، مسابقات را نیز برده است.

او در اوایل دهه 1980 با یکی از دوستان خود اروپا را ترک کرد و آرزو داشت که در ایالات متحده بازیکن شود. از سال 1982 تا 1988 ، او کارهای مختلفی را انجام داد و سختی های زیادی را متحمل شد. در ایالات متحده ، او با چاک نوریس قرار گذاشت و نگهبان شب در بار خود بود. ظاهراً از طریق نوریس ، او روی تعدادی از پروژه های تولید ویدئو کار کرد ، که او واقعاً خیلی خوب انجام نداد. او تسلیم نشد و ادامه داد تا تابستان سال 88 ، زمانی که فرصت بازی در فیلم ویدئویی به نام “ورزش خونین” (“خون خون” در ایران) را پیدا کرد.

داستان ویدئو درباره زندگی فرانک داکس است که در مسابقات غیرقانونی در هنگ کنگ شرکت کرد و رقبای کوچک و بزرگ را شکست داد. “حلقه خون” یک شاهکار یا کمدی نبود ، اما طرفداران – و نه پیچیده ترین – ورزش ها و هنرهای رزمی را جذب کرد و شخصیت اصلی را مشهور کرد. وقتی وندام به فرانکی معروف شد ، وندام آزاد شد و فیلم های او “فیلم های فرانکی” نام گرفت.

پس از “حلقه خون” ، او عناوینی مانند “سایبورگ” (1989) ، “کیک بوکسر” (1989) ، “شیر شیر” (1990) ، “برخورد متقابل” (1991) و “سرباز جهان” (1992) را از آن خود کرد. ) و برای نزدیک به دو دهه ، او یکی از برجسته ترین رزمی کاران جهان بود. او در دهه 1990 ستاره بود ، اما نپذیرفت و اخراج شد.

بدیهی است ، در ذهن من – وقتی در نوجوانی تابلو را به دیوار اتاقم آویختم – بهترین و بزرگترین ویدئوی او ، او بسیار دور است ، و برخی از فیلم ها ، در جهنم (2003) ؛ این فیلم که توسط رینگو لام تهیه می شود ، داستانی است برای غلبه بر سختی ها و پشتکار و پیروزی نهایی “مرد” (که تا حدی داستان های شاعرانه شاعر را با تعظیم لازم القا می کند). شخصی که به دلیل دروغ گفتن به زندان افتاده است در انزجار و سرخوردگی غرق می شود و سپس ، وقتی امیدی نیست ، به ایمان می چسبد و قیام می کند و برای احقاق حقوق پایمال شده اش مبارزه می کند. «در جهنم» همچنین بازتابی از موضوع خشونت و تفاوت خشونت با خشونت است و همچنین این مسئله که چگونه مستضعفان باید از مسیر مبارزه و تبدیل به خشونت منحرف شوند. تامپسون “کک که گاز می گیرد همان کک است که کک دیگر را گاز می گیرد.”

وندام در دهه 60 زندگی است و هنوز به عنوان فیلمساز کار می کند ، گاهی پشت و گاهی جلوی دوربین می رود ، اما در فیلم بسیار مهمی بازی نمی کند. در سال 2012 ، او با استالونه همکاری کرد و به قسمت دوم فیلم ستاره ای “استفاده نشده” کمی آسیب رساند. او در این فیلم هیجان انگیز گوشه گذشته را نیز روشن کرد و خاطرات گذشته را زنده کرد. بدیهی است که زمان او به پایان رسیده است و اکنون این تنها بخشی از تاریخ فیلم های اکشن و سرگرمی است و حتی محدودیت های زندگی او توجه را به خود جلب نمی کند ، اما به یاد دارم در آن زمان ، او نمونه خوبی از “قهرمانان” و فراتر از او بود. قدرت و زیبایی مردانه. “سینما تقسیم شده است.”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/تولد-فرانکی-اخبار-ایران-من/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.