یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

به وبگاه تخصصی و جامع ویلای ایران و جهان خوش آمدید.

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

۶۰۴ بازديد

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس https://moonnews.ir/لزوم-تهیه-شناسنامه-بهداشتی-برای-مدارس/ Mon, 18 Oct 2021 13:19:20 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/لزوم-تهیه-شناسنامه-بهداشتی-برای-مدارس/ فرمانده عملیات ستاد مرکزی کرونا در استان تهران بر لزوم تهیه گواهی سلامت مدارس برای تعیین تجهیزات و ملزومات لازم قبل از بازگشایی تاکید کرد. به گزارش ماه نیوز ، علیرضا زالی در جلسه ستاد استان کرونا استان تهران در خصوص برنامه ریزی مراسم 13 آبان امسال اظهار داشت: قوانین هشت صفحه ای عاشورا نیز …

فرمانده عملیات ستاد مرکزی کرونا در استان تهران بر لزوم تهیه گواهی سلامت مدارس برای تعیین تجهیزات و ملزومات لازم قبل از بازگشایی تاکید کرد.

به گزارش ماه نیوز ، علیرضا زالی در جلسه ستاد استان کرونا استان تهران در خصوص برنامه ریزی مراسم 13 آبان امسال اظهار داشت: قوانین هشت صفحه ای عاشورا نیز باید در دستور کار قرار گیرد. شکلی که در آن فاصله بین افراد و بسیاری چیزهای دیگر روشن شد.

وی افزود: ارزیابی لازم باید یک هفته قبل از مراسم انجام شود ، زیرا ممکن است ظرف یک هفته از مراسم ، وضعیت به کلی تغییر کند. بنابراین ، پیشنهاد من این است که برای در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و رعایت هرچه بیشتر قوانین ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته های سازمان تبلیغات اسلامی به طور مشترک وضعیت را ارزیابی کنند. جلسات یک هفته قبل از مراسم.

زالی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که مراسم 13 آبان ذاتاً و در درجه اول برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان است که در حال حاضر جمعیت کمی را در زمینه واکسیناسیون شامل می شوند.

وی در مورد بازگشایی مدارس گفت: در صورت بازگشایی مدارس باید گواهی سلامت تهیه شود تا بدانیم در هر مدرسه در چه وضعیتی قرار دارد و به چه ابزار و وسایلی نیاز دارد. هر مدرسه باید این کارت شناسایی را برای بازگشایی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

زالی تاکید کرد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که استاندار تهران باید از طریق وزارت کشور درخواست کند که بازگشایی مدارس همچنان مشمول واکسیناسیون دانش آموزان و کارکنان مدارس است. از سوی دیگر ، از نظر لجستیک و تجهیزات ، سرانه ویژه برای مدارس تهران کافی نیست. یک بسته سرانه جداگانه باید برای مدارس در نظر گرفته شود تا بتوانند ضدعفونی کننده ها ، ماسک ها و غیره را آماده کنند. مطمئناً با شرایط سرانه فعلی مطابقت ندارد.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا در تهران در قسمت دوم سخنان خود از آمادگی برخی مراکز واکسیناسیون یکپارچه برای ایجاد بخش مستقل برای واکسیناسیون دانش آموزان خبر داد و افزود: “آنها نتوانسته اند نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.